|
کدخبر: 189559

افزایش قیمت مسکن در این مناطق از تهران + جدول

بر اساس قیمت مسکن در اطراف تهران و متوسط قیمت‌های معامله خانه در برخی از مناطق اطراف تهران، لیستی از متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق اطراف تهران به دست آمده است.

بنا بر اطلاعات به دست آمده از سایت دیوار و قیمت معامله آپارتمان در برخی از مناطق و شهرهای اطراف تهران، لیستی از متوسط قیمت خرید مسکن در آن مناطق به دست آمده است. بر اساس تغییرات قیمت ثبت شده در ۱۰ روز گذشته، ورامین و رباط کریم با حدود ۱۰ درصد افزایش قیمت بیش‌ترین تغییر و افزایش قیمت را ثبت کردند؛ در مقابل شهریار و رودهن با حدود پنج درصد کاهش قیمت، بیش‌ترین کاهش قیمت را داشتند.

با توجه به داده‌های موجود در جدول زیر، متوسط قیمت مسکن در پرند ۶٫۲ میلیون تومان، پاکدشت ۷٫۶ میلیون تومان برای هر متر مربع مسکن ثبت شده است.

ورامین و رباط کریم شهرهایی هستند که متوسط قیمت خرید مسکن در آن مناطق در کانال هشت میلیون تومان اعلام شده است.

متوسط قیمت هر متر مربع آپارتمان در شهریار ۱۰٫۳ میلیون تومان، اندیشه و رودهن ۱۱ میلیون تومان و پردیس ۱۱٫۳ میلیون تومان ثبت شده است.

در جدول زیر متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق و شهرهای اطراف تهران را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در شهر تهران و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها