|
کدخبر: 187642

واریز ۸.۳ هزار میلیارد تومان در طرح مسکن ملی

عضو هیات مدیره بانک مسکن از افتتاح حساب حدود ۲۳۷ هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در آن بانک برای اجرای این طرح خبر داد و گفت: مبلغ واریز شده متقاضیان معادل ۸ هزار و ۳۸۹ میلیارد تومان است.

راه و مسکن واریز ۸.۳ هزار میلیارد تومان در طرح مسکن ملی

«محمدحسن علمداری» از افتتاح حساب حدود ۲۳۷ هزار متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در آن بانک برای اجرای این طرح خبر داد و گفت: مبلغ واریز شده به حساب بانک از آورده متقاضیان معادل ۸ هزار و ۳۸۹ میلیارد تومان است.

وی تعداد افتتاح حساب را ۲۳۶ هزار و ۹۲۸ متقاضی اعلام کرد و افزود: میزان واریز وجوه مبالغ ۸ هزار و ۳۸۹ میلیارد تومان است که از این میزان ۲ هزار و ۳۸۸ میلیارد تومان برای احداث پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن به حساب سازندگان واریز شده است.

به گفته عضو هیات مدیره بانک عامل بخش مسکن، هم‌اکنون بیش از ۶ هزار میلیارد تومان نیز در حساب بانک است و به تدریج با پیشرفت فیزیکی و آغاز احداث به پروژه‌ها تخصیص خواهد یافت.

علمداری با اشاره به اینکه بانک تخصصی بخش مسکن از محل تسهیلات ۱۴۱ میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت کرده است، گفت: ۲۷۸ پروژه طرح اقدام ملی مسکن به تعداد ۱۳ هزار و ۵۸۰ واحد در دفترخانه آماده انعقاد قرارداد است.

به گزارش ایرنا، ‌ «محمد اسلامی» وزیر راه و شهرسازی چندی پیش اعلام کرد: برای گروه هایی که توان مالی خرید خانه را ندارند،  پنج نوبت برای طرح اقدام ملی مسکن نام نویسی کردیم که از دو میلیون و ۵۰۰ هزار نفر متقاضی،  ۵۳۰ هزار نفر واجد شرایط بودند.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها