|
کدخبر: 182763

پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی به این افراد تا ۱۰ روز دیگر

مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن از پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی تا ۱۰ روز دیگر خبر داد.

راه و مسکن پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی به این افراد تا ۱۰ روز دیگر

حمیدرضا سهرابی اظهار کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه ساخت مسکن روستایی با نرخ کارمزد ۵ درصد که تا پیش از این ۵۰ میلیون تومان بود خوشبختانه امسال به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی افزود: قبلا مدت بازپرداخت این تسهیلات ۱۵ ساله بود که به ۲۰ سال افزایش یافته است؛ بنابراین اقساط ماهیانه آن به حدود ۷۰۰ هزار تومان می‌رسد.

مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن با بیان اینکه دولت یارانه سود تسهیلات مسکن روستایی را پرداخت می‌کند گفت: دستورالعمل این تسهیلات ظرف امروز یا فردا به دایره اعتبارات بانک‌های صادرات، ملت و مسکن ابلاغ می‌شود و تا ۱۰ روز آینده پرداخت وام در استان‌ها آغاز خواهد شد.

سهرابی درباره شروط دریافت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی گفت: افرادی که در شهر‌های کمتر از ۲۵ هزار نفر دارای خانه فرسوده و آسیب‌پذیر هستند، همچنین کسانی که زمین با کاربری مسکونی در اختیار دارند می‌توانند از این وام استفاده کنند.

وی تصریح کرد: کسانی که مطابق طرح‌های هادی در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر از شهرداری پروانه ساخت دریافت می‌کنند و تا کنون از تسهیلات بنیاد مسکن استفاده نکرده‌اند مشمول این وام خواهند بود.

منبع: ايسنا
  • ل ارسالی در

    به جای این کار قیمت میلگرد و سیمان را در ست کنید

  • سید ارسالی در

    سلام، متاسفانه زندگی مردم شده وام های نز ولی که برکت از زندگی همه ما مردم رفته و گرفتار اعمال خودمان هستیم بطور مثال همین وام 100 میلیون تومان در عرض 20 پرداخت ا قساط می شود 168 میلیون تومان از هر نفری 68 میلیون تومان اخذ میشه اگر در کشور 1 م یلیون نفر متاقضی این وام باشند سود بانکی 6800000000 (6/8) نزدیک 7 میلیارد سود با نکی است یک حساب سرانگشتی هست در واقع نزو ل و دولت با این ترفندهای بسیار بسیار بسی ار کثیفش مردم و مملکت را به فنا برده خدا لعنتشان کنید. اگر آنها صداقت داشتند همی ن را خودشان یا سرمایه گذاران داخلی بستر کار و مسکن را فراهم می کردند و مردم را ا ز طریق بانکداری اسلامی وارد می کردند و م ردم به خواسته هایشان می رسیدند.

  • ناشناس ارسالی در

    وام ودیعه مسکن دوای درد نیست عین مسکن عمل می کنه.
    به امید روزی که شر کسانی که مملکت رو به این روز انداختن از سر ایران عزیز کم بشه.

  • ناشناس ارسالی در

    جون مردما بالا اوردید.۸ سال فقط تورم.سرا میک شدی متری صد هزار تومان با مصالح و مز د کارگر و بنا متری دویست هزار میشه.اون و قت که وام ۱۵ میلیون بود یک متر سرامیک و دستمزد ۳۰ هزار تومان کار میشد.الان وام ۷ برابر اون روز شده و مصالح و دستمزد ۱۲ ب رابر...

  • ناشناس ارسالی در

    مگه به این راحتی وام میدند تا پدر مردما در نیارید.و الان مصالح دوباره گران و دول ت به پولش که به مردم وام داده میرسه و مر دما ۲۰ سال بدهکار میکنه.بنیادم خیلی خیلی اذیت میکنه.به ی مسکن نیمه کاره مورد تای ید ناظر و بنیاد مسکن که مقاوم سازی شده و وام تعلق نگرفته هم میدهید یا هدفتون رفع تکلیف و ندادن وامه.مثل ۸ سال قبل

  • ناشناس ارسالی در

    یکی به این آقا بگه عمو جان میلگرد شده کی لویی 19/000تومان با این افتخار اعلام نکن وام مسکن روستایی شده 100 میلیون تومان،ب ا این پول نمیشه یک آغول برای گوسفند درست کرد باباجان...!

ارسال نظر