|
کدخبر: 180284

برقراری مجدد پروازهای فرانسه از فردا

پرواز شرکتهای هواپیمایی داخلی به فرودگاه‌های پاریس و کراچی از سر گرفته شد.

راه و مسکن برقراری مجدد پروازهای فرانسه از فردا

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، پرواز روزهای دوشنبه به مقصد پاریس از ۷ تیرماه سال جاری (۲۷ ژوئن سال ۲۰۲۱) آغاز شده و تا ۸ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

بر اساس برنامه پروازی، پرواز ۷۳۳ روزهای دوشنبه، ساعت ۱۷ و ۵۵ دقیقه بامداد از فرودگاه امام خمینی (ره) پرواز و در ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه وارد فرودگاه پاریس می‌شود.

بازگشت این پرواز در همان روز در ساعت ۲۳ (به وقت محلی) فرودگاه پاریس را ترک و در ساعت ۷ و ۱۵ دقیقه روزهای سه‌شنبه در فرودگاه امام خمینی به زمین می‌نشیند.

همچنین با رفع تعلیق پرواز به مقصد کشور فرانسه و صدور مجوز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، یک پرواز برای روز جمعه ۴ تیرماه (۲۵ ژوئن سال ۲۰۲۱) برنامه‌ریزی شده است.

این پرواز با شماره پرواز ۷۳۳ در ساعت ۳ و ۲۰ دقیقه فرودگاه امام خمینی (ره) ترک و در ساعت ۶ و ۵۵ دقیقه (به وقت محلی) وارد فرودگاه شارل دوگل می‌شود.

این پرواز در همان روز در ساعت ۸ و ۲۵ دقیقه (به وقت محلی) فرودگاه پاریس را ترک و در ساعت ۱۶ و ۴۰ دقیقه در فرودگاه امام خمینی (ره) به زمین می‌نشیند.

همچنین با خروج کشور پاکستان از لیست کشورهای پر خطر مرزی و صدور مجوز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، پروازهای هما به فرودگاه کراچی به صورت برنامه‌ای ادامه خواهد داشت.

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، در برنامه تابستانی خود، زمان پروازهای هفتگی کراچی را به دو هفته یک بار تغییر داد که این تغییر تا ۸ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، پرواز هما به مقصد فرودگاه کراچی در روز ۳ تیرماه سال جاری (۲۴ ژوئن) با شماره پرواز ۸۱۲ در ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه امام خمینی (ذه) انجام می‌شود.

بازگشت این پرواز در همان روز با پرواز شماره ۸۱۳ در ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه از فرودگاه کراچی پرواز و در ساعت ۱۶ وارد فرودگاه امام خمینی (ره) می‌شود.

منبع: مهر

ارسال نظر