|
کدخبر: 174910

تست مجدد کرونا برای مسافران عراق

نمکی با توجه به ورود برخی مسافران از مبدا کشور عراق به ایران به همراه تست منفی کاذب کرونا در انجام تست مجدد همه موارد ورودی از مرز‌های زمینی، دریایی و هوایی از مبدا عراق تاکید کرد.

راه و مسکن تست مجدد کرونا برای مسافران عراق

 سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با توجه به ورود برخی مسافران از عراق به کشور به همراه تست منفی کاذب کووید ۱۹، در نامه‌ای به رییسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت، بر انجام تست مجدد همه موارد ورودی از مرز‌های زمینی، دریایی و هوایی از مبدا این کشور، تاکید کرد.

متن نامه وزیر بهداشت به شرح زیر است :

جناب آقای دکتر رییسی

معاون محترم بهداشت

نظر به اینکه موارد متعددی از آزمایشات PCR منفی از مسافرینی که با مبدا کشور عراق وارد جمهوری اسلامی ایران می‌شوند، در مرز‌های زمینی جمهوری اسلامی ایران با بررسی مجدد مثبت تشخیص داده می‌شوند و همکارانمان در استان خوزستان هوشمندانه بدون تست مجدد اجازه ورود نمی‌دهند.

مع الوصف بنا بر اطلاعات واصله، تعداد قابل توجهی با اتکا به تست منفی صادره از آزمایشگاه کشور عراق با هواپیما به مشهد مقدس مشرف می‌شوند و در مقصد نیز مورد آزمایش مجدد قرار نمی‌گیرند، لذا تمامی دستورالعمل‌های قبلی مبنی بر اجازه ورود با تست منفی انجام شده در کشور عراق منتفی و همه موارد ورودی از مرز‌های زمینی، دریایی و هوایی باید تست مجدد شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها