|
کدخبر: 168206

ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن آغاز شد

طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن در اراضی موسوم به ۳۵۰ هکتاری بندرعباس آغاز می‌شود.

راه و مسکن  ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن آغاز شد

بر اساس اعلام شرکت بازآفرینی شهری ایران در راستای اجرای مصوبه اسفند ماه سال ۸۶ در دور اول سفر هیئت دولت به استان هرمزگان که مقرر شد وزارت مسکن و شهرسازی وقت ۳۵۰ هکتار از اراضی محدوده الحاقی هزار هکتار به شهر بندرعباس را به قیمت منطقه ای شرکت عمران و بهسازی شهری ایران( شرکت بازآفرینی شهری ایران) جهت بهسازی نوسازی و احیای بافت فرسوده شهری و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی واگذار کند، برنامه ساماندهی و توانمندسازی سکونتگاه‌های غیررسمی شهر بندرعباس با پشتیبانی مالی اراضی ۳۵۰ هکتاری بایستی منجر به ارتقا کیفیت زندگی در بافت های هدفش شهر بندرعباس شود.

بر این اساس در این اراضی ۱۰ هزار واحد مسکونی با متوسط مساحت ۷۵ متر مربع ساخته می شود. این واحد ها دارای تاسیسات و زیرساخت های شهری، مسجد، مهدکودک، مدرسه، درمانگاه، کلانتری، ورزشگاه پارک و فضای سبز هستند.

واحدهای مسکونی پروژه ۳۵۰ هکتاری بندرعباس در قالب بلوک های ۳۶ و ۸ طبقه ساخته می شوند که کل هزینه پروژه بدون احتساب زمین ۶ هزار میلیارد تومان است.

قرار است طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی آفرینی شهری ایران، کلنگ ساخت واحد‌های مذکور در بندرعباس به زمین زده شود.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها