|
کدخبر: 168015

قیمت آپارتمان های ۶۰ متری در تهران + جدول

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت برخی از واحدهای ۶٠متری که در سطح آژانس‌های املاک تهران برای فروش فایل شده است خواهیم پرداخت.

راه و مسکن قیمت آپارتمان های ۶۰ متری در تهران + جدول

 سرمایه مورد نیاز برای خرید یک خانه ۶٠متری به عوامل زیادی بستگی دارد و تقریبا برای خرید یک خانه با این متراژ در تهران، حداقل یک میلیارد تومان سرمایه مورد نیاز است. البته در برخی از محله‌های جنوبی امکان خرید مسکن ۶٠متری با قیمت پایین‌تر نیز وجود دارد و واحدهای ارزان‌تر از یک میلیارد که با این سرمایه معامله شده است، نیز دیده می‌شود.

قیمت مسکن برای یک واحد ۶٠متری در هر محله متفاوت بوده و متوسط قیمت مسکن در هر محله، برای تعیین قیمت این واحدها موثر است؛ در ادامه این گزارش به بررسی قیمت برخی از واحدهای ۶٠متری که در بنگاه‌های املاک تهران به فروش گذاشته شده است، خواهیم پرداخت.گفتنی است؛ قیمت‌ها براساس واحدهایی است که در آژانس‌های املاک تهران به فروش گذاشته شده است ؛ بنابراین قیمت‌هایی که در ادامه خواهید دید، به طور مطلق بیانگر قیمت‌ مسکن در محله‌های یادشده نیست و قیمت مسکن در هر محله باتوجه به عوامل گوناگون متفاوت است؛ این تفاوت به طوری است که حتی قیمت واحدهای یک محله در شمال شهر ممکن است تا بیش از ۵٠میلیون تومان اختلاف قیمت داشته باشد.

قیمت یک واحد ۶٠متری در تهران

همانطور که گفته شد، برای خرید یک خانه ۶٠متری باید باتوجه به بودجه، محله‌های مناسب با بودجه را یافت. یک واحد ۶۵متری و ١۵ساله در بلوار فردوس متری ٣۵میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

سبلان یک محله در شرق تهران است که واحدهای نقلی زیادی در آن معامله می‌شود. یک خانه ۶٠متری و ١٢ ساله در سبلان ٢٠میلیون تومان برای هر متر مربع قیمت خورد. همچنین خانه‌ای ۶٣متری و ١۴ساله در تهران پارس با قیمت ٣۶میلیون تومان در هر متر مربع به فروش خواهد رسید.

نارمک یک محله دیگر در شرق تهران است که تنوع قیمتی زیادی برای خانه‌های آن وجود دارد. واحدی ۶٠متری و ده ساله در این محله متری ٣١میلیون تومان فروخته می‌شود. همچنین خانه‌ای ۶٠متری و ٧ساله در سلسبیل متری ٢٠میلیون تومان به فروش گذاشته شده است.

هروی یک محله در شمال شرق تهران است که متوسط قیمت مسکن در آن بالاست و واحدهای آن با قیمتی بالاتر از متوسط قیمت مسکن در تهران معامله می‌شود. واحدی ۶٢متری و ١۵ساله در این محله متری ۵۵میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. همچنین قیمت اعلامی جهت فروش واحدی ۶۵متری و ۵ساله در جمالزاده ٢٨میلیون تومان در هر متر مربع بوده است.

قیمت سایر واحدهای ۶٠متری در تهران نیز براساس عواملی چون محله، متراژ واحد، سن بنا، امکانات، کوچه، خیابان، متریال موجود در بنا و.... معین می‌شود.

قیمت -مسکن

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر