|
کدخبر: 162014

قیمت خانه در شهرک غرب چند + جدول

گزارش پیش رو به بررسی قیمت آپارتمان‌هایی که طی بهمن ماه۹۹ در محله شهرک غرب معامله شده است، می‌پردازد.

راه و مسکن قیمت خانه در شهرک غرب چند + جدول

شهرک غرب یکی از محله‌های مرفه‌نشین و لوکس در شمال غرب تهران محسوب می‌شود که در منطقه۲ شهرداری قرار دارد و با نام شهرک قدس نیز شناخته می‌شود؛ این محله به اتوبان‌های اصلی تهران دسترسی داشته و از محله‌های گران قیمت تهران در بخش مسکن به شمار می‌آید.

در خصوص نرخ مسکن در این محله باید گفت؛ متوسط نرخ مسکن در شهرک غرب بسیار بالاتر از متوسط نرخ مسکن در تهران است و قیمت واحدهای شهرک غرب گاه تا بیش از ۱۰۰میلیون تومان در هر متر مربع نیز می‌رسد؛ همچنین واحدهای شهرک غرب معمولا متراژ بالایی دارد و این موضوع سبب می‌شود تا نرخ کل نیز برای آپارتمان‌های این محله بالا باشد.

به گفته کارشناسان مشاور املاکی که در شهرک غرب فعالیت دارند، نرخ مسکن در شهرک غرب از متری ۴۵ تا ۵۰میلیون تومان شروع شده و سقف آن نیز براساس امکانات واحد متغیر است؛ برای مثال بسیاری از واحدها به چند پارکینگ، سالن اجتماعات، استخر و... مجهز هستند و این موضوع سبب می‌شود تا نرخ مسکن برای این واحدها بیشتر باشد؛ در ادامه این گزارش به بررسی نرخ برخی از واحدهایی که طی بهمن ماه سال۹۹ در محله شهرک غرب تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی بهمن ماه (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌های درج‌ شده ندارد و این جدول فقط نمونه‌ای از خرید و فروش‌ واحدهایی است که در بهمن ماه۹۹ در محله شهرک غرب تهران انجام شده و به طور مطلق بیانگر میانگین نرخ مسکن در محله‌‌ یادشده نیست.

یک واحد ۱۱۳متری و ۱۷سال ساخت در بلوار شهید پاکنژاد متری ۵۳میلیون و ۸۱۵هزار تومان و خانه‌ای ۱۳۶متری و ۹سال ساخت در خیابان شهید پاکنژاد متری ۶۲میلیون تومان معامله شد.

یکی از گران‌ترین واحدهایی که در بهمن ماه در این محله معامله شد، واحدی ۲۱۷متری و ۳سال ساخت در خیابان ایمان بود؛ این خانه با نرخ ۸۸میلیون تومان در هر متر مربع به فروش رسید که نرخ کل آن ۱۹میلیارد و ۱۷۰میلیون تومان بوده است؛ واحدی ۱۲۳متری و ۱۱سال ساخت در خیابان شهید فرحزادی نیز با نرخ ۵۲میلیون و ۹۹۳هزار تومان در هر متر مربع به فروش رفت.

خانه‌ای ۱۵۵متری و ۲۷سال ساخت در خیابان پیروزان متری ۵۹میلیون و ۶۴۹هزار تومان و یک دستگاه آپارتمان ۱۳۳متری و ۳۷سال ساخت در خیابان ایران زمین متری ۹۲میلیون و ۷۲هزار تومان فروخته شد؛ همچنین نرخ مسکن جهت معامله یک واحد ۸۶متری و ۱۵ساله در خیابان گلستان ۴میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان بوده است.

جدول-قیمت-مسکن-شهرک-غرب

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها