|
کدخبر: 159586

هزینه خرید آپارتمان ۱۰۰ متری در تهران چقدر است؟

گزارش پیش رو به بررسی قیمت واحدهای ۱۰۰متری که در طول بهمن ماه در تهران معامله شده است، می‌پردازد؛

راه و مسکن هزینه خرید آپارتمان ۱۰۰ متری در تهران چقدر است؟

اگر قصد خرید واحدی ۱۰۰متری در تهران را دارید، حتما می‌دانید که قیمت مسکن در هر یک از نقاط تهران متفاوت بوده و حتی در یک محله نیز واحدهایی با قیمت‌های متفاوت دیده می‌شود و علاوه بر متراژ، عوامل بسیار زیادی وجود دارد که تاثیر بسیار زیادی بر قیمت مسکن دارد.

آپارتمان‌هایی که در بخش‌های شمالی وجود دارد، از نظر قیمت مسکن گران‌تر از متوسط قیمت مسکن در تهران بوده و آپارتمان‌های جنوب تهران نیز از این نظر قیمتی نزدیک یا کمتر از متوسط قیمت مسکن در تهران دارد؛ البته سال ساخت و... نیز در تعیین قیمت مسکن موثر خواهد بود.

 در ادامه این گزارش به بررسی قیمت برخی از واحدهای ۱۰۰متری که طی بهمن ماه سال جاری در تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت.

قیمت-مسکن-در-تهران

لازم به ذکر است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی بهمن ماه (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است.

گسترش نیوز دخل و تصرفی در قیمت‌های درج‌ شده ندارد و این جدول فقط نمونه‌ای از خرید و فروش‌ واحدهایی است که طی بهمن ماه سال جاری برای واحدهای ۱۰۰متری تهران انجام شده و به طور مطلق بیانگر میانگین قیمت مسکن در محله‌های‌ یادشده نیست.یک واحد آپارتمان ۹۵متری و ۱۰سال ساخت در محله باغ فیض ۳۹میلیون و ۱۷۶هزار تومان در هر متر مربع به فروش رسید؛ همچنین قیمت مسکن جهت معامله یک خانه ۹۸متری و یک سال ساخت در جنت آباد ۴۲میلیون و ۷۱۳هزار تومان برای هر متر مربع بوده است.

خانه‌ای ۱۰۴متری و یک سال ساخت در آلستوم متری ۴۱میلیون و ۹۹۶هزار تومان، یک دستگاه آپارتمان ۱۰۴متری و ۱۵ساله در نارمک شرقی متری ۳۱میلیون و ۶۵۱هزار تومان و واحدی ۱۰۳متری و ۱۰سال ساخت در سید خندان متری ۵۸میلیون تومان معامله شد.

برای معامله یک واحد آپارتمان ۹۹متری و ۱۰سال ساخت در پونک ۴۴میلیون و ۹۶۰هزار تومان در هر متر مربع هزینه پرداخت شد؛ واحدی ۱۰۳متری و نوساز در سهروردی نیز با قیمت ۴۱میلیون و ۷۴۷هزار تومان در هر متر مربع به فروش رسید.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها