|
کدخبر: 158128

قیمت آپارتمان‌ های زیر ۱۰ سال در تهران + جدول

گزارش پیش رو به بررسی قیمت واحدهای زیر ۱۰سالی که طی یک ماه اخیر در سطح شهر تهران معامله شده است، می‌پردازد.

راه و مسکن قیمت آپارتمان‌ های زیر ۱۰ سال در تهران + جدول

افراد زیادی در هنگام خرید خانه، معامله واحدهایی با سن کمتر از ده سال را ترجیح می‌دهند؛ چرا که این واحدها در صورتی که سن کمی داشته باشد، نیاز به بازسازی و... نداشته و معمولا نیز امکانات بیشتری نسبت به آپارتمان‌های قدیمی داراست؛ آپارتمان‌های نزدیک به ده سال نیز قیمت کمتری نسبت به آپارتمان‌های نوساز دارد و از سویی دیگر معمولا یا نیاز چندانی به بازسازی ندارد و یا این بازسازی جزیی خواهد بود که البته باتوجه به شرایط ساختمان و... این موضوع می‌تواند متفاوت باشد؛ معاملات زیادی که طی یک ماه اخیر برای واحدهای کمتر از ده سال انجام شده نیز، مهر تاییدی بر این موضوع است؛ از این رو در این گزارش به بررسی جزییات معاملات واحدهای زیر ۱۰سال که طی یک ماه اخیر در تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی یک ماه اخیر (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است. اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌های درج‌ شده ندارد و این جدول فقط نمونه‌ای از خرید و فروش‌ آپارتمان‌های زیر ده سالی است که طی یک ماه اخیر در تهران انجام شده و به طور مطلق بیانگر میانگین قیمت مسکن در محله‌های یادشده نیست.

یک واحد آپارتمان ۸۹متری و ده سال ساخت در بلوار کشاورز تهران متری ۳۱میلیون و ۶۹۴هزار تومان معامله شد؛ بلوار کشاورز محله‌ای در منطقه۶ تهران است و قیمت مسکن در آن بالاست. همچنین واحدی ۱۸۰متری و یک ساله در شهرک راه‌آهن تهران با قیمت ۴۳میلیون تومان در هر متر مربع به فروش رسید.

واحدی ۵۶متری و ۵سال ساخت در محله زنجان متری ۲۴میلیون و ۶۰۰ تومان، یک خانه ۹۰متری و یک سال ساخت در بهار شیراز متری ۴۳میلیون تومان و یک دستگاه آپارتمان ۱۲۷متری و یک ساله در ارامنه جنوبی ۲۲میلیون و ۵۰۰هزار تومان در هر متر مربع معامله شد.

آپارتمان+قیمت

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها