|
کدخبر: 116057

قیمت اجاره خانه در بافت تاریخی تهران + جدول

برخی از مالکان خانه های قدیمی، کرایه خود را به صورت شبانه دریافت می کنند. این خانه های قدیمی بدون داشتن هیچ امتیازی به اندازه خانه های شمال شهر برای مالکانشان عایدی دارند.

راه و مسکن قیمت اجاره خانه در بافت تاریخی تهران + جدول

آپارتمان های محله های اطراف بازار و منطقه ۱۲ مستاجران همیشگی خود را دارد. ۲ قشر بیشترین داوطلب اجاره خانه های کوچک مقیاس این محله ها هستند. خانه های قدیمی این محله نیز مستاجران ویژه خود را دارد.

 

مستاجران ویژه خانه های محدوده بازار

دانشجویان و کارگرانی که در محدوده بازار فعالیت می کنند یا در کارگاه های اطراف بهارستان و شوش مشغول به کار هستند بیشتر در همین منطقه زندگی می کنند. به گفته یکی از مشاوران املاک این منطقه بیشتر این خانه ها توسط چند نفر اجاره می شود.

برخی از مالکان خانه های قدیمی هم به صورت مجردی و کرایه خود را به صورت شبانه دریافت می کنند. این خانه های قدیمی بدون داشتن هیچ امتیازی به اندازه خانه های شمال شهر برای مالکانشان عایدی دارند. به گفته یکی از اهالی محدوده خیابان ۱۷ شهریور نرخ اجاره شبانه این خانه ها از شبی ۳۰ هزار تومان به بالا است.

 بیشتر آپارتمان های این محدوده بیش از ۹ سال از سن بنایشان می گذرد و فراوانی خانه های بالای ۳۰ سال دراین منطقه زیادتر از سایر مناطق است و نشان می دهد تمایل به نوسازی ملک در این منطقه چندان نیست.

 منطقه ۱۲ را نمی توان در لیست مناطقی آورد که نرخ اجاره بهای پایینی دارند و به نسبت مناطق هم مرز خود مانند ۱۱ و ۱۴ ،۱۵ ،اجاره آپارتمان های مسکونی بالاتر است.

به طور مثال آپارتمانی ۷۰ متری در خیابان خورشید ۲۶۰ میلیون تومان رهن کامل پیشنهاد شده است.

خانه-جدولل

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها