|
کدخبر: 157604

قیمت خانه در مجیدیه تهران + جدول

مجیدیه یکی از محله‌های معروفی است که در شمال شرقی تهران و منطقه۴ و ۸ شهرداری قرار دارد؛ این محله علاوه بر دسترسی به چند بزرگراه، به ایستگاه مترو و بی‌آرتی نیز دسترسی دارد و از این نظر بسیاری از افراد که خواهان سکونت در شرق تهران هستند، مجیدیه را برای زندگی برمی‌گزینند.

راه و مسکن قیمت خانه در مجیدیه تهران + جدول

قیمت مسکن در این محله معمولا برای واحدهای نوساز بالاتر از متوسط نرخ مسکن در تهران است و واحدهای قدیمی نیز اصولا با قیمتی پایین‌تر از متوسط نرخ مسکن در تهران معامله می‌شود و به گفته کارشناسان مشاور املاک در مجیدیه، واحدهای نوساز این محله از متری ۳۰میلیون تومان و واحدهای قدیمی‌تر آن از متری ۲۰میلیون قیمت‌گذاری می‌شود. در ادامه این گزارش به بررسی نرخ مسکن برای واحدهایی که طی یک ماه اخیر در مجیدیه معامله شده است، می‌پردازیم.

لازم به ذکر است که قیمت‌ها بر اساس معاملات انجام‌ شده طی یک ماه اخیر (بر اساس آمار سازمان ثبت اسناد و املاک کشور) است.

یکی از واحدهایی یکه در این یک ماه در مجیدیه معامله شد، واحدی ۴۴متری و ۱۲سال ساخت در خیابان حسن بنا است که متری ۲۴میلیون و ۷۵۲هزار تومان به فروش رفت. یک خانه ۱۰۹متری ۴سال ساخت در کوچه بهروزی نیز با نرخ ۳۰میلیون و ۹۹۳هزار تومان در هر متر مربع فروخته شد.

یک دستگاه آپارتمان ۷۵متری و ۱۲سال ساخت در خیابان شهید مظفری به ۲میلیارد و ۳۵۰میلیون تومان هزینه نیاز داشت؛ همچنین نرخ مسکن جهت معامله خانه‌ای ۴۸متری و ۱۱سال ساخت در خیابان هدایتی یک میلیارد و ۱۳۰میلیون تومان بوده است.

واحدی ۵۶متری و ۱۶سال ساخت در خیابان شهید بهروز رفیعا متری ۲۲میلیون و ۹۲۷هزار تومان، یک واحد ۷۸متری و ۲۴سال ساخت در خیابان شهید حسینی متری ۲۲میلیون و ۷۹۱هزار تومان، واحدی ۸۱متری و ۱۲سال ساخت در خیابان کمالی متری ۲۶میلیون و ۳۶۷هزار تومان و یک دستگاه آپارتمان ۴۷متری و ۲سال ساخت در خیابان شهید موسایی متری ۲۳میلیون و ۲۹۵هزار تومان معامله شد.

در پایان گفتنی است: بیشتر واحدهایی که طی یک ماه اخیر در مجیدیه معامله شد متراژ بالا بود و تعداد واحدهایی با سن پایین نیز بسیار انگشت شمار بوده است.

قیمت_خانه_در_مجیدیه_تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها