|
کدخبر: 151565

رانندگان خانه دار می شوند

اسلامی گفت: هدف این تفاهمنامه تامین مسکن برای ۲۲۲ هزار نفر از رانندگان حمل‌ونقل برون شهری است که طی یک برنامه ۳ ساله به سرانجام خواهد رسید.

راه و مسکن رانندگان خانه دار می شوند

مراسم امضای تفاهمنامه تامین مسکن رانندگان حمل‌ونقل عمومی برون‌شهری کشور با حضور وزیر راه و شهرسازی، صبح امروز سه شنبه مورخ ۱۳ بهمن ماه امسال در وزارت‌خانه راه و شهرسازی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این نکته که مولفه مسکن به عنوان یک پیشران اقتصادی اهمیت دارد، گفت: همه مدیران وزارت راه و شهرسازی تلاش خود را برای تامین مسکن رانندگان حمل‌ونقل عمومی برون‌شهری کشور به کار بستند، تا این تفاهمنامه به نتیجه برسد.

رانندگان در یک برنامه ۳ ساله صاحب‌خانه می‌شوند

وزیر راه و شهرسازی در تشریح جزییات این تفاهمنامه گفت: هدف این تفاهمنامه تامین مسکن برای ۲۲۲ هزار نفر از رانندگان حمل‌ونقل برون شهری است که طی یک برنامه ۳ ساله به سرانجام خواهد رسید.

وی در بیان گام اول برای تحقق هدف تفاهمنامه مذکور گفت: در گام اول به همت مدیران استانی و همچنین متولیان حمل‌ونقل برون‌شهری، عملیات آماده‌سازی زمین انجام خواهد شد.

اسلامی تاکید کرد: در گام دوم این تفاهمنامه تلاش می‌کنیم تا تسهیلات بانکی متناسب با توان رانندگان را در اختیار آنها قرار دهیم و امیدواریم این امر به کمک وزارت رفاه به سرانجام برسد.

عضو کابینه دولت دوازدهم با اشاره به تلاش همه ارگان‌های دولتی و نهادهای حاکمیتی برای ساخت مسکن گفت: معاونت مسکن و ساختمان، سازمان ملی زمین و مسکن، شرکت‌ شهرهای جدید، بانک مسکن و بنیاد مسکن، همه و همه باید پای کار بیایند تا این تفاهمنامه به اهداف خود دست پیدا کند.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها