|
کدخبر: 151425

خانه در نارمک تهران چند؟

نرخ مسکن در نارمک طی ماه‌های اخیر با کاهش روبه‌رو بوده است و تقریبا نرخ هر متر مربع آپارتمان در این محله حدود ۵میلیون تومان کاهش داشت و ممکن است این کاهش قیمت‌ها ادامه‌دار نیز باشد.

راه و مسکن خانه در نارمک تهران چند؟

واحدهای نوساز محله نارمک تهران از متری ۳۵میلیون تومان و واحدهای قدیمی‌تر نیز از متری ۲۵میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.

نارمک یکی از محله‌های شرق تهران در منطقه ۴ و ۸ شهرداری این شهر است؛ نرخ مسکن در این محله باتوجه به فاکتورهایی چون سن ساختمان، متراژ، مصالح به کار رفته در آپارتمان، امکانات بنا، کوچه، خیابان و... متفاوت است.

کارشناسان مشاور املاکی که در محله نارمک فعالیت دارند، نرخ مسکن در این محله را برای واحدهای نوساز از متری ۳۵میلیون تومان و برای واحدهای قدیمی نیز از متری ۲۵میلیون تومان اعلام می‌کنند؛ البته به گفته آنان قیمت‌های پایین‌تر نیز باتوجه به شرایط ملک، مالک و خریدار وجود دارد.

یک کارشناس مشاور املاک که در نارمک فعالیت دارد گفت: نرخ مسکن در نارمک طی ماه‌های اخیر با کاهش روبه‌رو بوده است و تقریبا نرخ هر متر مربع آپارتمان در این محله حدود ۵میلیون تومان کاهش داشت و ممکن است این کاهش قیمت‌ها ادامه‌دار نیز باشد.

وی ادامه داد: گران‌ترین مناطق نارمک در غرب آیت و محدوده چمن، جویبار، رضوان و... قرار دارد و کاهش نرخ مسکن در هر یک از این مناطق نیز محسوس بوده است. همچنین نرخ مسکن برای واحدهای سه خوابه معمولا بالاتر از سایر واحدهاست.

به گفته این کارشناس مشاور املاک یک واحد آپارتمان ۶۵متری و نوساز در این محله متری ۳۵میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است که اگر چند ماه قبل فردی قصد خرید همین خانه را داشت باید حداقل ۴۰میلیون تومان برای هر متر مربع پرداخت می‌کرد و در صورت توافق شیب نزولی نرخ مسکن ادامه‌دار خواهد بود.

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر