|
کدخبر: 146376

قیمت آپارتمان‌ های نقلی در منطقه ۱۰ + جدول

گزارش پیش رو به بررسی آپارتمان‌های نقلی و بدون اتاقی که طی یک ماه اخیر در منطقه۱۰ شهرداری تهران معامله شده است، می‌پردازد.

راه و مسکن قیمت آپارتمان‌ های  نقلی در منطقه ۱۰ + جدول

منطقه۱۰ منطقه‌ای در مرکز تهران است؛ نرخ مسکن در این منطقه متغیر بوده و با توجه به عوامل متفاوتی تعیین می‌شود؛ اما معمولا واحدهایی که در این محله معامله می‌شود، قیمتی پایین‌تر از متوسط نرخ مسکن در تهران دارد. همچنین بیشتر آپارتمان‌هایی که در منطقه۱۰ خرید و فروش می‌شود، متراژی پایین دارد و معامله آپارتمان‌های متراژ بالا به ندرت در این منطقه صورت می‌گیرد.

با افزایش نرخ مسکن، تمایل افرادی که تنها زندگی می‌کنند به خرید آپارتمان‌های نقلی بدون اتاق بیشتر شده است؛ در ادامه این گزارش به بررسی جزییات معاملات آپارتمان‌های نقلی که طی یک ماه اخیر در تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت. گفتنی است قیمت‌هایی که در ادامه می‌آید بر اساس معاملاتی است که طی یک ماه اخیر انجام و در سامانه اطلاعات بازار املاک ایران ثبت شده است؛ دخل و تصرفی در قیمت‌ها نداشته و ارقام تنها نمونه‌ای معاملات انجام شده در آن محله بوده و به طور مطلق بیانگر نرخ مسکن در محله‌های درج‌شده نیست.

جیحون، کارون، بریانک، هاشمی و... از محله‌های معروف منطقه۱۰ محسوب می‌شود؛ مطابق با آمار بانک مرکزی، متوسط نرخ مسکن در منطقه۱۰ طی آذر ماه ۱۸میلیون و ۶۴۶هزار تومان اعلام شد. یک واحد آپارتمان ۳۳متری و ۲۲سال ساخت در محله دامپزشکی متری ۲۳میلیون و ۴۰۴هزار تومان به فروش رفت. نرخ مسکن برای خانه‌ای ۳۹متری و ۲۳سال ساخت در بریانک نیز ۱۷میلیون و ۴۹۶هزار تومان در هر متر مربع بوده است.

واحدی ۳۵متری و ۱۹سال ساخت در هفت چنار متری ۱۸میلیون و ۱۹۷هزار تومان معامله شد. برای خرید واحدی ۳۷متری و ۱۶سال ساخت در جیحون نیز ۲۲میلیون و ۱۳۸هزار تومان در هر متر مربع هزینه پرداخت شد.

یک خانه ۳۷متری و ۲۱سال ساخت در گلستانی متری ۱۵میلیون و ۵۷۵هزار تومان و واحدی ۳۶متری و ۲۴سال ساخت در کارون متری ۲۰میلیون و ۱۲۱هزار تومان به فروش رسید. یک واحد آپارتمان ۳۸متری و ۶سال ساخت در هاشمی متری ۲۷میلیون و ۳۸۱هزار تومان معامله شد. همچنین واحدی ۳۶متری و ۱۹سال ساخت در سلیمانی متری ۱۴میلیون و ۱۷۶هزار تومان به فروش رفت.

آپارتمان-نقلی-991019

 

منبع: اقتصاد آ‌نلاین

ارسال نظر