|
کدخبر: 146079

تحویل ۵ هزار مسکن مهر تا پایان سال

هوشنگ بازوند گفت: تحویل این تعداد واحد مسکن مهر می‌تواند افراد زیادی را صاحب خانه کرده و از بلاتکلیفی خارج کند.

راه و مسکن تحویل ۵ هزار مسکن مهر تا پایان سال

استاندار کرمانشاه از تحویل پنج هزار واحد مسکن مهر تا پایان امسال خبر داد و گفت: خوشبختانه در ماه‌های اخیر طبق برنامه پیش رفته و اگر مشکل خاصی پیش نیاید این تعداد مسکن آماده تحویل به متقاضیان خواهد بود.

هوشنگ بازوند اظهارکرد: تحویل این تعداد واحد مسکن مهر می‌تواند افراد زیادی را صاحب خانه کرده و از بلاتکلیفی خارج کند.

او ادامه داد: اقدام دیگری که برای خانه دار کردن مردم در دست اقدام است طرح مسکن یا همان پروژه ملی است که تاکنون بیش از ۴۰ هزار نفر در آن ثبت نام کرده‌اند.

بازوند با اشاره به پالایش افراد ثبت نام شده، افزود: در نهایت حدود ۶ هزار و ۵۰۰ نفر توانسته‌اند با واریز مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال تاییدیه نهایی را دریافت کنند و دولت نیز مکلف به تامین زمین برای آنهاست.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: برای این افراد در صورت تمایل به دریافت تسهیلات بانکی، زمینی که به آنها داده می‌شود برای ضمانت بانکی کافی است به این معنی که آنها نیازی به ضامن ندارند.

او همچنین به تامین زمین برای نزدیک به هفت هزار نفر در استان خبر داد و گفت: خوشبختانه در این خصوص مشکل نداریم و عملیات ساخت تعدادی مسکن آغاز شده و بقیه هم به زودی آغاز می‌شود.

بازوند بیان کرد: حدود پنج هزار واحد مسکن نیز قرار است در اختیار خانواده ایثارگران قرار گیرد که در جلسه آتی نحوه دقیق چگونگی ساخت و واگذاری آنها مشخص می‌شود.

استاندار کرمانشاه در این نشست همچنین بر رفع مشکل پروژه ۳۲ واحدی ماهیدشت و همچنین پروژه چشمه سفید تاکید کرد و خواستار بررسی تخصصی مشکلات آنها در جلسه‌ای جداگانه شد.

منبع: برنا

ارسال نظر