|
کدخبر: 139281

قیمت آپارتمان در جنت‌آباد تهران + جدول

آپارتمان‌های محله جنت‌آباد طی یک ماه اخیر بین ۱۸ تا ۸۲میلیون تومان در هر متر مربع معامله شده است.

جنت آباد یکی از محله‌های منطقه۵ تهران است که در غرب پایتخت قرار دارد. جنت آباد به سه بخش شمالی، جنوبی و مرکزی تقسیم می‌شود. قیمت مسکن در این محله بالاست و یکی از پرمتقاضی‌ترین محله‌های تهران در حوزه مسکن است.

اکثر آپارتمان‌های این محله طی یک ماه اخیر بین ۳۰ تا ۵۰میلیون تومان در هر متر مربع معامله شده است؛ اما قیمت مسکن بین متری ۱۸ تا ۸۲میلیون تومان متغیر بود و معامله آپارتمان با متری ۸۲میلیون تومان در این محله قیمت بالایی محسوب می‌شود. در ادامه این گزارش به بررسی متراژ و قیمت برخی از آپارتمان‌هایی که طی این یک ماه در جنت آباد تهران معامله شده است، خواهیم پرداخت.

یک واحد آپارتمان ۴۶متری و ۲۰سال ساخت در خیابان نیلوفر متری ۳۴میلیون و ۴۵۳هزار تومان معامله شد. واحدی ۶۶متری و ۱۱سال ساخت در خیابان شانزده متری یکم متری ۳۸میلیون و ۴۴۴هزار تومان به فروش رفت.

قیمت مسکن برای واحدی ۱۰۰متری و ۷سال ساخت در خیابان یازدهم ۴۲میلیون و ۹۵۲هزار تومان در هر متر مربع بوده است. قیمت یک خانه ۱۲۴متری و نوساز در خیابان بزرگمهر شمالی متری ۴۹میلیون و ۷۲۶هزار تومان بوده است.

خانه‌ای ۱۰۱متری و ۳سال ساخت در خیابان ۱۶متری دوم متری ۳۶میلیون و ۴۹۴هزار تومان، یک آپارتمان ۹۲متری و ۱۹سال ساخت در خیابان ۱۲متری شهید رجایی متری ۲۹میلیون و ۹۱۸هزار تومان و واحدی ۷۹متری و ۶سال ساخت در خیابان توحید متری ۴۶میلیون و ۸۹۰هزار تومان معامله شد.

برای خرید یک خانه ۹۳متری و ۶سال ساخت در خیابان شهید عباس عسگری متری ۴۳میلیون و ۷۱۹هزار تومان هزینه پرداخت شده است. همچنین یک آپارتمان ۸۷متری و ۲۳سال ساخت در خیابان جهاد اکبر متری ۲۵میلیون و ۴۹۹هزار تومان فروخته شد.

جنت

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها