|
کدخبر: 126447

مهلت ثبت‌ نام وام ودیعه مسکن تمدید شد

وزیر راه و شهرسازی اظهارکرد: طبق موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا، با درخواست وزارت راه و شهرسازی، جاماندگان از وام ودیعه مسکن می‌توانند تا پایان مهر ماه برای دریافت آن ثبت‌نام کنند.

راه و مسکن مهلت ثبت‌ نام وام ودیعه مسکن تمدید شد

محمد اسلامی در جمع خبرنگاران از تمدید مهلت دریافت وام ودیعه مسکن خبر داد و گفت: از فردا سامانه برای جاماندگان باز می‌شود.

وی ادامه داد: طبق موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا، با درخواست وزارت راه و شهرسازی، جاماندگان از وام ودیعه مسکن می‌توانند تا پایان مهر ماه برای دریافت آن ثبت‌نام کنند.

اسلامی گفت: مستأجرانی که از این طرح اطلاع نداشتند یا به هر دلیلی تاکنون در سامانه ثبت‌نام نکردند، می‌توانند ثبت‌نام کنند و اگر واجد شرایط بودند وام به آنها تعلق می‌گیرد.

وی گفت: قرار بر این بود که در طرح ارائه وام ودیعه به ۶۰۰ هزار خانوار این وام ارائه شود و تاکنون ۱۳۸ هزار نفر تشکیل پرونده دادند و از این تعداد ۴۰ هزار نفر وام ودیعه را دریافت کردند و روند پرداخت وام‌ها سرعت بیشتری می‌گیرد تا همه متقاضیان بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند.

 

 

منبع: ایلنا
  • زهرا ارسالی در

    شما این قدر به خودتان زحمت ندهید ...که حرف بزنید و شعار بدهید ....تنها راه برون رف از این وضعیت ..1-.مسکن باید به قیمت تمام شده ..یاتعیین قیمت مصالح بکار برده شده در ان توسط کارشناس دادگستری . با سود 10 درصد ..ثیت در دفاتر اصلی دولت ..ارایه از طریق اینترت ..بستن درب بنگاهای معاملاتی و انحلال این صنف و راندن انها به کارکردن و پول در اوردن یا زحمت نه مشستن و یک برگه نوشتن در یک معامله 20 میلیون را کاسب شدن ..چرا اخر ..یک جراح که جان یک بیمار را نجات می دهد ..این قدر درامد ندارد که اینها در یک معامله دارند ........در ثانی اگر هم بنگاهی باشد باید فقط در هر معامله یک رقم بسیار ناچیز مثلا 500 ای یک میلیون روی هر معامله برایشان تعیین کنید . درصد را از روی معامله بر دارید ..تمام مرد م ایران یک شبه صاحب خانه خواهند شد که هم به نفع خریدار است هم به نفع فروشنده....اگر ایرانی هستی ..اگر مسلمانی ..اگر شیعه علی هستی ..اگر میخواهی از این مردم که انها را سوزاندید ..معذرت خواهی کنید . برگردید به قانون اساسی قبل از انقلاب ..این قانون توحش رادر مسکن و خودرو . هرچیر را تمام میکند ..البته اگر ایرانی هستی نه داعشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها