|
کدخبر: 120296

اهتمام مدیریت شهری دهق بر کنترل بهای مسکن

در نشست معاون استاندار اصفهان و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد، موضوع افزایش بهای مسکن و اجاره ی مسکونی و کمبود زمین جهت ساخت و ساز در شهر دهق بررسی شد.

راه و مسکن اهتمام مدیریت شهری دهق بر کنترل بهای مسکن
 مجتبی راعی معاون  استاندار اصفهان و فرماندار ویژه شهرستان نجف اباد به همراه بخشدار  بخش مهردشت، روسای اداره های راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان با حضور در شهرداری شهر دهق در مورد مسائل فیمابین این ادارات و شهرداری و شورای اسلامی شهر دهق به بحث و بررسی پرداختند. 

در این نشست  راعی، ضمن آرزوی قبولی توسلات و عزاداری های مردم شریف شهرستان و حاضرین در جلسه در ماه محرم و تسلیت به مناسبت شهادت حضرت سید الساجدین، حضرت زین العابدین (ع)، بر تسریع در اجرایی نمودن فرآیند طرح مسکن ملی و توسعه و گسترش فعالیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای تامین مسکن مورد نیاز اهالی شهر دهق تاکید کرد. 

وی ضمن تاکید بر پیگیری مصرانه توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان به جهت الحاق گستره حریم شهری به محدوده شهر جهت گسترش فضای ساخت و ساز مجاز و مقابله با افزایش فاحش و افسار گسیخته قیمت مسکن در شهر دهق بر همیت عمومی مردم و مسئولان در این راستا اشاره و به تبیین مبسوط پرداخت. در ادامه مسائل و مشکلات پروژه مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان در شهر دهق، اجرای عملیات تسطیح و آسفالت ریزی معابر عمومی شهر دهق و اجرای شیوه نامه تملک های مربوط به شهرداری شهر دهق بحث، بررسی و تصمیم سازی صورت پذیرفت. همچنین در این جلسه بر روند اجرای طرح ملی مسکن و اعلام شرایط برای افراد مشمول و تسریع در تعیین کاربری های ضروری مورد درخواست شهرداری تمهیدات لازم اتخاذ و مصوب شد.

خبرنگار: سیمازاهدی

ارسال نظر