|
کدخبر: 117410

آخرین خبرها از پرداخت وام ودیعه مسکن

تشکیل پرونده در بانک‌ها برای پرداخت ودیعه مسکن شروع شده و شعب بانک‌ها توانستند به سامانه متصل شوند و اطلاعات لازم را برداشت و برای متقاضیان تشکیل پرونده دهند.

راه و مسکن آخرین خبرها از پرداخت وام ودیعه مسکن

محمود محمودزاده در پاسخ به این سوال که مسئولان بانکی اعلام کردند به سامانه پیامکی ودیعه مسکن متصل نیستند، افزود: این سامانه به لحاظ محدودیت‌های امنیتی که در بانک‌ها وجود دارد از اول قرار بود بانک‌ها به آن متصل نباشند.

وی گفت: به عنوان یک سامانه مستقل و منفرد بیش از ۱۲ هزار و ۸۰۰ کد کاربری برای شعب مختلف بانک‌ها تعریف کردیم.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی افزود: جلسات فشرده و متعددی با همکاران بانک مرکزی برگزار شد که با دید مثبت آن‌ها و مسولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی موفق شدیم به این اقدام در طول یک هفته برسیم.

آقای محمودزاده گفت: در دو روز گذشته جلسه‌ای با حضور مدیران عامل بانک‌های عامل برگزار کردیم که نحوه اقدام و اجرای این طرح در آن توضیح داده شده است.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
  • راضیه ارسالی در

    ما تو شهر غریب هستیم کارگر کارخونه سهام عدالت هم ندارم ضامن از کجا بیارم یه شرای طی گذاشتین که هیچ کی وام نگیره واقعا مت اسفم خیال کردم یارانه بجاش قبول میکنن ای نم به هیچ کی نمیدن

  • راضیه ارسالی در

    ما تو شهر غریب هستیم قم زندگی میکنیم دوم اه دنبال خونه گذشتم اخرشم زیر زمین اجاره کردم کارگر کارخونه سهام عدالتهم ندارم ض امن معتبر از کجا ببرم تو این شهریه شرایط ی گذاشتین کسی نتونه وام بگیره خیلی متاسف م خیال کردم یارانه بجاش بلوکه میکنن یه ه مه میدن اینم برا خودتون

  • ناشناس ارسالی در

    وام ودیعه دروغی بیش نیست

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها