|
کدخبر: 111231

بازار مسکن با این طرح سامان می‌یابد؟

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از نهایی شدن طرح دو فوریتی ساماندهی بازار مسکن به منظور تحقق جهش تولید با استفاده از رونق ساخت‌وساز در مسکن شهری و روستایی تا روز چهارشنبه خبر داد.

راه و مسکن بازار مسکن با این طرح سامان می‌یابد؟

سید البرز حسینی ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: در جلسه امروز کمیسیون بحث مربوط به طرح ساماندهی بازار مسکن ادامه داشت و مطالبی که در جلسات گذشته نیز مورد بررسی قرار گرفته بود دنبال شد.

وی در ادامه با بیان اینکه کمیسیون سه محور را در خصوص هدف‌گذاری برای ساخت یک میلیون مسکن در سال دنبال کرده است، اظهار کرد: بحث اول مربوط به تامین زمین ارزان بود که هفته گذشته با پیگیری‌های صورت گرفته و جلسات قرار شد تا وزارت جهاد کشاورزی زمین‌های حوالی شهرها را در اختیار وزارت راه و شهرسازی برای ساخت مسکن قرار دهد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس یازدهم تصریح کرد: بحث دوم مربوط به تامین منابع مالی بود که در جلسه امروز با حضور نمایندگان بانک مرکزی، مرکز پژوهش‌ها و وزارت راه و شهرسازی در خصوص ارائه تسهیلات ارزان قیمت با تشکیل صندوق مسکن و مکانیزم آن بحث شد.

سخنگوی کمیسیون عمران ادامه داد: بحث سوم مربوط به تامین مصالح ارزان قیمت بود که مورد بررسی قرار گرفت.

حسینی اظهارکرد: نام این طرح دو فوریتی، ساماندهی بازار مسکن به منظور تحقق جهش تولید با استفاده از رونق ساخت‌وساز در مسکن شهری و روستایی است گه ان شاءالله در جلسه روز سه شنبه نهایی و روز چهارشنبه تحویل هیات رئیسه می‌شود.

منبع: ايسنا
  • ناشناس ارسالی در

    این نمایندگان تنها به جیب خودشان فکر می کنند اخذ مالیات نه تنها مشکل مسکن را حل نمی کند بلکه فشار آن بر عهده خریدار خواه د افتاد
    تنها راه چاره حل مشکل قیمت مسکن کاهش قیمت مصالح ساختمانی ، پروانه‌ های شهرداری،تامین اجتماعی،نظام مهندسی و غیره است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها