|
کدخبر: 107026

قیمت آپارتمان در نیروهوایی تهران چند؟

هر متر مربع آپارتمان "نوساز" در خیابان نیروهوایی تهران میانگین ۱۸ تا ۳۲میلیون تومان نرخ گذاشته شده است. برخی از فروشنده‌ها متری ۴۰میلیون تومان را هم نرخ پیشنهادی خود اعلام می‌کنند، اما سر معامله با چانه‌زنی‌ها بیشتر از متری ۳۲میلیون تومان معامله نمی‌شود.

راه و مسکن قیمت آپارتمان در نیروهوایی تهران چند؟

نیروهوایی یکی از قدیمی‌ترین محلات شرق تهران است، به سه مترو نیروهوایی، نبرد و پیروزی دسترسی دارد و جزئی از منطقه ۱۳ است.

یکی از مشاوران بنگاه معاملات املاک اظهار کرد: در چهار ماه گذشته بیشترین میزان خرید ‌و ‌فروش آپارتمان نوساز در نیروهایی تهران مربوط به خردادماه ۹۹ است. نیروهوایی تهران از شمال به پادگان نیروی هوایی، از غرب به خیابان دهقان، از جنوب به خیابان پیروزی، از شرق به خیابان ۳۰متری نیروی هوایی محدود می‌شود.

قیمت اصلی یک آپارتمان سرمعامله مشخص می‌شود

این مشاور معاملات املاک در ادامه خاطر نشان کرد: آپارتمان نوساز در خیابان نیروهوایی تهران میانگین ۱۸ تا ۳۲ میلیون تومان نرخ گذاشته شده است. البته برخی از فروشنده‌ها متری ۴۰میلیون تومان را هم نرخ پیشنهادی خود اعلام می‌کنند اما سر معامله با چانه‌زنی‌ها بیشتر از متری ۳۰میلیون تومان معامله نمی‌شود.

وی افزود: گران‌ترین آپارتمان معامله شده در اردیبهشت۹۹ متری ۳۵میلیون تومان بوده است و در مقابل آپارتمانی ۱۱۰متری با متری ۱۷میلیون تومان نیز در اردیبهشت۹۹ معامله شده است. با ورود به تیرماه و افزایش نرخ نرخ سکه و دلار نرخ مسکن، متقاضیان فروش مسکن، آپارتمان خود را با قیمت‌های بالاتری برای فروش گذاشته‌اند.

یکی از مشاوران املاک در خیابان دوم نیروهوایی در گفت‌وگو با اقتصادآنلاین گران‌ترین آپارتمان‌های نیروهوایی را برای خیابان‌های ۲ تا ۵ نیروهوایی بیان کرد و گفت: در همین خیابان‌ها هم کوچه‌هایی که در آن مدرسه و یا مسجد وجود دارد ارزان‌تر و تا متری ۲۶میلیون تومان هم معامله می‌شود.

میانگین نرخ مسکن و معاملات انجام شده در نیروهوایی

یکی از مشاوران معاملات املاک در خیابان اول نیروهوایی، میانگین نرخ آپارتمان "نوساز" در نیروهوایی را به طور متوسط متری ۳۰میلیون تومان عنوان می‌کند و معتقد است به دلیل موقعیت مکانی و دسترسی به بازار و سه مترو پیروزی، نبرد و نیروهوایی، خرید یک واحد آپارتمان در این منطقه با متری ۲۴ میلیون تومان مقرون به صرفه‌تر از سایر محلات شرق تهران است.

این مشاور در ادامه بیان کرد: گران‌ترین معامله‌ای که در بنگاه معاملات املاک در خرداد۹۹ انجام شد، یک واحد آپارتمان با متراژ ۱۰۰متر مربع به ازای هر متر مربع ۳۲میلیون تومان بود. ارزان‌ترین آپارتمان معامله شده در این محدوده در خردادماه ۹۹، یک آپارتمان ۵سال ساخت بود که متری ۲۰ میلیون تومان معامله شد.

وی در ادامه گفت: تفاوت نرخ بین نوساز و قدیمی‌ساز در محدوده نیروهوایی تهران بسته به مکان و شرایط آپارتمان حداقل ۲ تا ۴میلیون تومان به بالاست. بزرگترین مشکل آپارتمان‌های قدیمی در این محدوده پارکینگ است. در تیرماه ۹۹ نرخ یک واحد آپارتمان ۱۱۰ متری در خیابان ۲ نیروهوایی با متری ۳۰ میلیون تومان، ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان نرخ گذاشته شده است.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها