|
کدخبر: 106760

نگاهی به قیمت مسکن در شرق تهران

مشاوران معاملات املاک شرق تهران معتقدند: تفاوت نرخ یک واحد آپارتمان از یک کوچه به کوچه دیگر در تهرانپارس گاهی به متری ۳میلیون تومان هم می‌رسد. بهار یکی از بهترین محلات و خاک سفید ضعیف‌ترین محلات تهرانپارس است. کف و سقف معاملات انجام شده در تهرانپارس بین ۲۰ تا ۵۰میلیون تومان است.

راه و مسکن نگاهی به قیمت مسکن در شرق تهران

با بررسی میدانی از فایل‌های موجود در بنگاه‌های معاملات املاک شرق تهران، نرخ مسکن و ارزش واقعی آپارتمان‌ها که توسط کارشناسان مسکن نرخ‌ گذاری شده است را در گفت‌وگو با کارشناسان و مشاوران مسکن بررسی می‌کنیم.

تهرانپارس یکی از اصلی‌ترین محله‌های شرق تهران است.گزارش میدانی از معاملات انجام شده در شرق تهران نشان می‌دهد، آپارتمان‌های معامله شده در تهرانپارس رکورددار بالاترین نرخ مسکن شرق تهران در سه ماه اول ۹۹ است.

یکی از مشاوران معاملات املاک با بیان این‌که بهار یکی از بهترین محله‌های تهرانپارس است، گفت: تفاوت نرخ یک واحد آپارتمان از یک کوچه به کوچه دیگر در تهرانپارس گاهی به متری ۳ میلیون تومان نیز می‌رسد. با شروع افزایش نرخ در تیرماه ۹۹ نرخ مسکن در تهرانپارس هم اندکی افزایش یافت.

گران‎ترین‌های تهران پارس

یکی از مشاوران بنگاه‌ معلات ملکی تهرانپارس  متوسط نرخ یک آپارتمان نوساز در تهرانپارس را بین ۳۰ تا ۳۵میلیون تومان عنوان کرد و اظهار کرد: کف و سقف معاملات انجام شده در تهرانپارس زیاد و بین ۲۰ تا ۵۰میلیون تومان است. بهترین محله تهرانپارس خیابان‌های ۱۵۰، ۱۵۴، ۱۴۲، ۱۳۶، ۱۳۰، ۱۹۸، ۲۰۲ بالای فلکه دوم و خیابان رشید است.

وی در ادامه گفت: یکی از گران‌ترین آپارتمان‌های معامله شده در خرداد ۹۹ مربوط به یک آپارتمان نوساز در خیابان رشید است که با متری ۴۵ میلیون تومان معامله شد اما این معامله یک روال نیست و در مقابل آپارتمان‌هایی نیز وجود دارد که با متری ۲۰ میلیون تومان معامله شده است.

ارزان‌ترین نوسازهای تهرانپارس

یکی از مشاوران بنگاه‌ معلات ملکی تهرانپارس با بیان این که ارزان‌ترین محله تهرانپارس، خیابان احسان و خاک سفید است، گفت: کف نرخ آپارتمان نوساز در این محله ۲۰ میلیون تومان برای هر متر مربع است. یک آپارتمان ۱۰سال ساخت به بالا، میانگین ۱۷میلیون تومان در این محله معامله می‌شود.

 

منبع: اقتصاد آنلاین
  • علیرضا ارسالی در

    محله گلشن یا همان خاک سفید جز تهرانپارس نیست

  • ناشناس ارسالی در

    اطلاعاتتون برای چند سال پیش هست؟ الان ته رانپارس شرقی متری ۹۰ تومن وغربی متری تا ۱۵۰ تومن هست!

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها