|
کدخبر: 106481

قیمت خانه در پردیس متری چند؟

رئیس اتحادیه املاک پردیس می‌گوید: حداقل نرخ مسکن مهر در شهر پردیس متری چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. خرید خانه از نگهبان و هیات مدیره مجتمع‌های پردیس تخلف است.

راه و مسکن قیمت خانه در پردیس متری چند؟

رئیس اتحادیه املاک پردیس در پاسخ به این پرسش که آیا افزایش نرخ مسکن تهران بر افزایش نرخ خانه در اطراف شهر تهران اثرگذار است یا خیر؟ گفت: به هر حال افزایش نرخ مسکن در تهران بر نرخ خانه‌های اطراف شهر تهران بی‌تاثیر نیست. قطعا نوسان نرخ در شهر تهران به نرخ خانه‌های اطراف تهران سرایت می‌کند. درحال‌حاضر دو نوع مسکن در شهر پردیس وجود دارد. مسکن مهر و خانه‌های شخصی‎‌ساز که نرخ این خانه‌ها در شهر پردیس متفاوت است.

علی مختاری آذر با اشاره به نرخ مسکن در شهر پردیس افزود: طی پنج ماه گذشته نرخ مسکن‌های مهر ۳۰ درصد گران شده است. حداقل نرخ مسکن مهر در شهر پردیس متری چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است در حالی که نرخ خانه‌های شخصی‌ساز نیز از متری شش میلیون تومان شروع می‌شود.

او در توصیه‌ای به مردم اظهار کرد: در شهر پردیس ۱۵ درصد نظارت‌ها بر خانه‌ها بر عهده اتحادیه املاک است اما ۸۵ درصد بازار در اختیار اتحادیه املاک نیست. به عنوان مثال خانه‌های پردیس توسط نگهبان یا اعضای هیات مدیره مجتمع‌ها در فضای مجازی از جمله تلگرام، اینستاگرام و سایت‌های مختلف خرید و فروش می‌شود که خریداران در این اقدام، با چالش مواجه می‌شوند.

مختاری آذر گفت: برای خرید خانه در شهر پردیس به مردم توصیه و تاکید می‌کنیم که خانه‌ها را از دفاتر املاک که دارای مجوز کسب هستند، خریداری کنند. در غیراین صورت خرید خانه از نگهبان و هیات مدیره مجتمع‌ها تخلف است و ما نظارتی بر این نوع خرید و فروش‌ها نداریم.

 

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها