|
کدخبر: 279977

درخواست عجیب پاپ از خدا

رهبر کاتولیک‌های جهان اوایل ماه جاری میلادی خواستار یک آتش‌بس به منظور اجتناب از خطر تشدید این جنگ شد و از خداوند خواست تا در پایان دادن به این درگیری "عجله" کند.

دیگر رسانه99 درخواست عجیب پاپ از خدا

پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان اوایل ماه جاری میلادی خواستار یک آتش‌بس به منظور اجتناب از خطر تشدید این جنگ شد و از خداوند خواست تا در پایان دادن به این درگیری "عجله" کند.

پاپ فرانسیس در نامه‌ای سرگشاده به مناسبت نهمین ماهگرد حمله روسیه به اوکراین، قدرت اوکراینی‌ها را در مواجه با این حمله تحسین کرد.

وی در این نامه نوشت: جهان، مردمی جسور و قوی را شناخته است؛ مردمی که رنج می‌برند و نیایش می‌کنند، مردمی که اشک می‌ریزند و مبارزه می‌کنند، مردمی که مقاومت می‌کنند و امیدشان را از دست نداده‌اند، مردمی "نجیب و شهید".

رهبر کاتولیک‌های جهان همچنین گفت: من برای حاکمان اوکراین دعا می‌کنم. وظیفه آنها اداره کشور در زمان‌های غم‌انگیز و اتخاذ تصمیمات دوراندیشانه‌ برای تضمین صلح و توسعه اقتصاد در زمان نابودی بخش اعظم زیرساخت‌های حیاتی است.

ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین هفته گذشته اعلام کرده بود که کی‌یف برای صلح آماده است اما تنها به شرطی که تمامی قلمروهای اشغال شده اوکراین به این کشور بازگردند.

پاپ فرانسیس هفته گذشته در مصاحبه‌ای جدید اعلام کرده بود، واتیکان برای انجام هرکاری به منظور میانجی‌گری و پایان دادن به جنگ آماده است.

منبع: آخرین خبر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها