|
کدخبر: 160528

این شهربازی در تهران پلمب شد

مدیرکل استاندارد تهران گفت: تجهیزات بازی غیراستاندارد شهربازی نارسیس در خیابان آیت‌الله مدنی شهر تهران پلمب شد.

دیگر رسانه99 این شهربازی در تهران پلمب شد

مدیرکل استاندارد تهران با اشاره به شناسایی حدود ۲۰۰ شهربازی و زمین بازی در استان تهران گفت: تجهیزات بازی غیراستاندارد شهربازی نارسیس در خیابان آیت‌الله مدنی شهر تهران پلمب شد.

محمودرضا طاهری تاکید کرد که با توجه به فرارسیدن نوروز و افزایش میزان استفاده از مراکز تفریحی، بهره‌برداران و مالکان مراکز تفریحی و شهربازی ها، باید نسبت به استانداردسازی تجهیزات تفریحی و اخذ مجوز بهره‌برداری از این اداره کل اقدام کنند.

وی با بیان اینکه شهرداران و مدیران شهری، موظف به ممانعت از فعالیت تجهیزات تفریحی فاقد مجوز بهره‌برداری به منظور حفظ سلامت شهروندان هستند، گفت: قطعاً در سال جدید از فعالیت واحدهایی که مجوز استاندارد ندارند، جلوگیری می‌شود و مراتب مورد پیگرد قضائی قرار خواهد گرفت.

این مقام مسؤول با اشاره به انجام بیش از ۲۰۰۰ مورد بازرسی از تجهیزات بازی استان، توسط بازرسان استاندارد، ادامه داد: با توجه به اهمیت ایمنی تجهیزات مراکز بازی، توصیه می‌شود شهروندان از مراجعه به مراکز تفریحی غیراستاندارد اکیداً خودداری و قبل از استفاده از تجهیزات تفریحی، مجوز استاندارد تجهیزات را از اپراتور یا مدیر مجموعه، مطالبه کنند.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها