|
کدخبر: 31744

رئیس انجمن صنفی فروشندگان تلفن همراه، سیم‌کارت و لوازم جانبی به گسترش نیوز گفت:

توقف فروش تلفن همراه؛ فعلا موبایل نخرید

رئیس انجمن صنفی فروشندگان تلفن همراه، سیم‌کارت و لوازم جانبی گفت: در پی افزایش ناگهانی قیمت دلار، تقریبا روند فروش گوشی‌های تلفن همراه متوقف شد.

گسترش نیوز: بازار گوشی‌های تلفن همراه که این روزها در انتظار اجرای آخرین مرحله از طرح رجیستری به سر می‌برد، با افزایش ناگهانی قیمت دلار در شوک فرو رفت. افشار فروتن لاریجانی، رئیس انجمن صنفی فروشندگان تلفن همراه، سیم‌کارت و لوازم جانبی در گفت‌وگو با گسترش نیوز با اشاره به ابعاد منفی افزایش قیمت دلار در بازار موبایل گفت: شرایط این روزها به گونه‌ای شده که امروز را نمی‌توان با دیروز مقایسه کرد. افزایش قیمت دلار و ابعاد روانی آن در بازار باعث شده تا عرضه گوشی‌های تلفن همراه به ویژه در بخش عمده فروشی متوقف شود.

foroutanlarijani-a.jpg

فروتن لاریجانی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: پس از اجرای طرح رجیستری ما شاهد سیر صعودی قیمت گوشی تلفن همراه با روندی آرام و منطقی بودیم و همین موضوع باعث شده بود تا فروش در بازار ادامه داشته باشد، اما افزایش قیمت دلار باعث شد تا بازار با شوک مواجه شود.

رئیس انجمن صنفی فروشندگان تلفن همراه، سیم‌کارت و لوازم جانبی همچنین به مردم توصیه کرد: بهتر است خریداران گوشی تلفن همراه تا زمان منطقی شدن نرخ دلار و بازگشت آرامش و ثبات به بازار از خرید موبایل خودداری کنند. باید توجه داشت که این تامل هم به نفع مصرف کننده و هم به نفع فروشنده خواهد بود. البته به نظر می‌رسد خریداران هم به این نتیجه رسیده باشند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها