|
کدخبر: 321051

قیمت روز و خرید کاپوت دنا اصلی ایساکو رنگ شده

خرید کاپوت جلو دنا ایساکو اصلی رنگ شده

کاپوت جلو دنا از قطعات اصلی و مهم خودرو به شمار می رود که از موتور خودرو در تصادفات و برخورد با اجسام و همچنین نور خورشید، رطوبت و مواردی از این قبیل محافظت می‌کند. به همین دلیل در صورت خرابی و آسیب به کاپوت باید سریعاً آن را با قطعه دیگری تعویض کنید. پارس قطعه  اولین و گسترده ترین شبکه تامین کننده قطعات بدنه رنگ فابریک، کوره‌ای و خام خودرو در ایران انواع قطعات بدنه خودرو را با قیمت مناسب و به صورت مستقیم و بدون واسطه عرضه می‌کند.

کاپوت جلو دنا رنگ فابریک یا اصلی

کاپوت جلو دنا رنگ فابریک به صورت اورجینال و اصل توسط کمپانی سازنده خودرو عرضه و در اختیار نمایندگی‌ها برای فروش قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید که این قطعات از روی اتاق‌های رنگ فابریک کمپانی باز شده است. دارای ضمانت کارشناسی رنگ است. در قطعات رنگ فابریک نمایندگی‌ها هیچ دخل و تصرفی در رنگ‌آمیزی ندارند. از قطعات بدنه رنگ فابریک بیشتر برای خودروهای مدل بالا استفاده می‌کنند که علاوه بر زیبایی از افت قیمت خودرو نیز جلوگیری می‌کند.

کاپوت جلو دنا رنگ کوره‌ای

کاپوت جلو دنا رنگ کوره‌ای در کوره‌های استاندارد صنعتی پارس قطعه توسط بهترین و مجرب‌ترین نقاشان اتومبیل مورد رنگ‌آمیزی و پخت قرار می‌گیرد. این قطعات از لحاظ ظاهری، خواب و چین رنگ عیناً شبیه قطعات رنگ فابریک است. لازم به ذکر است که در رنگ‌آمیزی کوره‌ای از هیچ‌گونه بتونه‌ای در رنگ‌آمیزی استفاده نمی‌شود. از نظر تطابق رنگ قطعات بدنه با خودرو ذکر کد رنگ برای رنگ‌آمیزی ضروری است. برای رنگ‌آمیزی سفارشی می‌توانید علاوه بر کد رنگ درب باک را نیز ارسال کنید.

کاپوت جلو دنا خام

کاپوت جلو دنا خام برای خودروهای ایرانی تنها توسط ایساکو تولید و عرضه می‌شود. از این قطعات بیشتر برای رنگ‌آمیزی سفارشی استفاده می‌شود که هیچ‌گونه محدودیتی در رنگ‌آمیزی آن وجود ندارد.

مزایای خرید کاپوت جلو دنا از پارس قطعه

کاپوت جلو خودرو قطعه‌ای مهم از اجزای بدنه خودرو به شمار می رود. به همین دلیل در تولید آن از بهترین متریال‌ها و آلیاژها استفاده می‌شود. کاپوت خودرو باید به گونه‌ای ساخته شود که به هنگام تصادفات و یا برخورد با اجسام از موتور خودرو محافظت کند. بنابراین استحکام و دوام کاپوت یکی از موضوعات مهم در تولید این قطعه کاربردی محسوب می‌شود. کاپوت جلو دنا به گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که به راحتی می‌توانید آن را باز و بسته کنید.

کاپوت جلو دنا نقش مهمی در زیبایی خودرو ایفا می‌کند؛ چرا که بخش اعظمی از قسمت جلویی خودرو را کاپوت پوشش می‌دهد. بر همین اساس هرگونه آسیب و خرابی از زیبایی خودرو می‌کاهد. به همین دلیل در صورت خرابی باید آن را تعویض کنید، برای این منظور می‌توانید از پارس قطعه خرید خود را انجام دهید و از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  1. خرید مستقیم و بدون واسطه
  2. قیمت منصفانه به قیمت کارخانه
  3. کیفیت بالا
  4. خرید در طول هفته به صورت 24 ساعته بدون تعطیلی
  5. خرید بدون محدودیت از هر شهر و روستایی به صورت غیرحضوری و آنلاین
  6. ارسال سریع سفارش
  7. داشتن گارانتی
  8. دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید
  9. نمایندگی رسمی ایساکو
  10. دارای نماد اعتماد الکترونیک
  11. داشتن بیش از 10 شعبه فعال در سراسر کشور
  12. و ...

فروش کاپوت جلو دنا پارس قطعه

کاپوت جلو دنا از قطعات بدنه ضروری خودرو محسوب می‌شود. برای خرید کاپوت و سایر قطعات بدنه خودرو می‌توانید به فروشگاه اینترنتی پارس قطعه به نشانی https://parsghate.ir/ مراجعه و خرید خود را انجام و آن را در محل تحویل بگیرید.

برای مشاوره رایگان و انتخاب مناسب‌ترین قطعه متناسب با نیاز خودرویتان با شماره‌های

  • 05133869277
  • 09033157222
  • 093878172222
  • 09366067237

تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ما بسته به نوع مدل خودرو و همچنین میزان آسیب و خسارت بهترین و با صرفه‌ترین پیشنهاد را به شما برای خرید ارائه کنند.

ما در پارس قطعه بسیار خرسندیم که می‌توانیم قدمی ولو کوچک در جهت نوسازی و امنیت خودروی شما برداریم.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها