|
کدخبر: 319729

غافلگیری فونیکس و فونیکس NEV برای بازدیدکنندگان از اتو اکسپو تهران

بخشی از اتفاقات جالب و اخبار پر سروصدایی در این دوره از نمایشگاه خودرو تهران متعلق به غرفه‌های برند فونیکس و زیر برند فونیکس NEV بود که نه تنها جدیدترین خودروهای خود را به نمایش گذاشتند، بلکه با طراحی ویژه روی بدنه خودروها و المان‌های خاص هر غرفه، از شلوغ‌ترین بخش‌های اتو اکسپو تهران بودند.

خودرو غافلگیری فونیکس و فونیکس NEV برای بازدیدکنندگان از اتو اکسپو تهران

برند فونیکس و زیر برند فونیکس NEV با نمایش محصولات متنوع و در فضای متفاوت در اتو اکسپو تهران، از شلوغ‌ترین غرفه‌های این دوره از نمایشگاه بودند و پای بسیاری برای تماشای جدیدترین پیشرانه‌ها و تکنولوژی‌های صنعت خودرو به این غرفه باز شد.

استقبال کم نظیر از لوکس‌ترین سدان مونتاژی ایران

آریزو 8 به عنوان بزرگترین، لوکس ترین و جدیدترین محصول صنعت خودرو، برای نخستین بار به نمایش عمومی درآمد و در هنگام پرده برداری از محصول، بازدیدکنندگان بسیاری گرد این خودرو درآمده بودند و از نزدیک شکوه هنر و ظرافت طراحی بدنه و کابین را لمس کردند.

فونیکس۱

این خودرو مجلل که طی روزهای گذشته در فرآیند تست درایو و رونمایی قرار گرفته، در تست‌های اولیه شتاب بی‌نظیر و عملکرد بی‌نقص خود را با بهره بردن از پیشرانه 2 لیتری مجهز به توربوشارژر و توان تولید بیش از 250 اسب بخار و 390 نیوتن گشتاور را به نمایش گذاشته و با شتاب 7.6 ثانیه‌ای نظرات مثبت کارشناسان دنیای خود را به خوب جلب کرده است.

جلب توجه سریع‌ترین‌های بازار

با فاصله اندکی آریزو 6 GT با طراحی خاص بدنه که جلوه خاصی از جنون سرعت و قدرت را به مخاطب القا می‌کرد، توجهات را به خود جلب کرده بود و جوانان و عاشقان بیشتر از هر قشری طراحی لوکس خودرو را نظاره کردند و پشت فرمان آن نشستند.

دیگر خودروهای غرفه فونیکس که علاوه بر جذابیت‌های بدنه و ظاهری خود با یک پوشش ویژه توجهات را به خود معطوف کرده بود، FX یا سریعترین کراس اوور بازار بود که ثبت سفارش این خودرو و علاقه مندانی که دور آن جمع شده بودند، نشان از توجه بالای جوان‌ها به این خودرو دارد.

فونیکس۲

دو دیفرانسیل محبوب برند فونیکس در محاصره مردم

شاید تیگو 8 پرو مکس IE را باید تنها خودرویی دانست که برای هر گروهی جذابیت دارد. بازار خودرو ایران روز به روز به سمت فروش بیشتر کراس اوورها می‌رود و در این شرایط تیگو 8 پرو مکس به عنوان یکی از پرقدرت‌ترین و مجلل‌ترین دو دیفرانسیل بازار مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان از غرفه فونیکس قرار داشت.

تیگو 7 پرو (در قالب خودرو امداد مدیران خودرو)، تیگو 7 پرو مکس و آریزو 6 پرو از دیگر خودروهای غرفه فونیکس بود که با توجه به توان اقتصادی و سلایق بازدیدکنندگان از توجهات دور نمانده بود و استقبال خوبی از این خودروها صورت گرفت.

خودروهای پاک در غرفه متفاوت فونیکس NEV

اگر وارد سالن A4 مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب می‌شدید، نکته قابل توجه و بارز وضعیت خاص غرفه فونیکس NEV بود که متناسب با ماهیت خودروهای این زیر برند، با تلفیق گیاهان، درختان و المان‌های مرتبط با انرژی‌های تجدیدپذیر مانند پنل‌های خورشیدی و توربین‌های بادی جذابیت ویژه‌ای را با خودروهای پاک خلق کرده بود.

تیگو 8 پرو ای پلاس به عنوان اولین پلاگین هیبرید مونتاژی در ایران، به جهت تکنولوژی پاک و داشتن دو پیشرانه برقی – بنزینی برای هر بازدیدکننده‌ای از این غرفه با توجه و اشتیاق زیادی همراه بود. به خصوص وقتی پشت فرمان این خودرو نشستند، به جهت موتور بدون صدای این خودرو، با تعجب و حیرت درباره تیگو 8 پرو ای پلاس صحبت می‌کردند.

نمایش پلاگین هیبرید آینده بازار

جدیدترین محصول فونیکسNEV یعنی تیگو 7 پرو ای پلاس که هنوز به مرحله رونمایی رسمی نرسیده، روی جایگاه مدور و متحرک می‌درخشید و برای علاقه‌مندان بیشمار تیگو 7، عرضه نسخه پلاگین هیبرید این خودرو به نام تیگو 7 پرو ای پلاس با هیجان زیادی همراه بود.

فونیکس۳

آریزو 5 برقی هم سومین محصول به نمایش درآمده بود تا سبد محصولات پاک این برند پربارتر از نمایشگاه‌های گذشته شود و نشانگر جدیت و امید برند فونیکس به رقم زدن آینده‌ای پاک و امیدبخش برای همه نسل‌های فعلی و آینده ایران باشد.

برند فونیکس و زیر برند فونیکس NEV با ارائه خودروهای مجلل، ایمن و سریع و احترام به محیط زیست نویدبخش بهبود کیفیت صنعت خودرو و احترام به هوای پاک و زندگی سالم است.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها