|
کدخبر: 303085

روند حضور شرکت آمیکو در نمایشگاه ها در ریل جدیدی قرار گرفت

شرکت آمیکو در نمایشگاه آفرود به مانند یک کلبه جنگلی طراحی شده است. این طراحی به این دلیل انتخاب شده که بخشی از تولیدات شرکت محصولات آفرودی است.

خودرو روند حضور شرکت آمیکو در نمایشگاه ها در ریل جدیدی قرار گرفت

آمیکو۱

شرکت آمیکو تولیدکنده کشنده های تک محور ، کامیون کمپرسی ، کامیونت ، وانت و خودرو های سواری از این پس حضوری متفاوت در نمایشگا ها خواهد داشت.

این شرکت با به کار گیری طراحان متخصص ایرانی اقدام به طراحی خاصی کرده است.این طراحی ها متناسب با نوع محصولاتی که در نمایشگاه ارائه می گردد، آماده می شود.

شرکت آمیکو در نمایشگاه آفرود به مانند یک کلبه جنگلی طراحی شده است. این طراحی به این دلیل انتخاب شده که بخشی از تولیدات شرکت محصولات آفرودی است.

آمیکو۱۲

این اقدام جالب و در نوع خود متفاوت، یک نگاه مدیریتی بوده و طبق درخواست سهامداررخ داده است. شایان ذکر است این طراحی کپی برداری از طرح های ایرانی نبوده و با الگوبرداری از برخی نمایشگاه های بین المللی، ایرانیزه شده است.

مسلماً این تغییر روش در ارائه محصول، تاثیر زیادی در ارتقاء محصولات خواهد داشت. به عنوان مثال سیستم سوخت رسانی و سیستم فیلتر هوا در مصحولات ۱۹۲۹ ارتقاء یافته و محصولات به لحاظ R&D در حال افزایش سطح فناوری هستند.

شرکت آمیکو در حال حاضر محصولات سنگین خود یعنی مدل های ۱۹۲۹ و ۲۶۳۱ را به صورت صورت نقدی با نرخ مصوب کارخانه و مرحله ای ثبت نام می نماید.

آمیکو۲۲

در فروش مرحله ای شرایط پرداخت به صورت زیر خواهد بود:

*  ۶۰ درصد مبلغ به صورت پیش پرداخت

 * ۳۰ درصد یک ماه پس از ثبت نام

* ۱۰ درصد یک هفته قبل از تحویل خودرو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها