|
کدخبر: 288358

فروش اقساطی خودرو سند تحویل

خودرو یکی از لوازم ضروری در زندگی افراد است به طوری که برای انجام کار های روزانه و رفتن به سرکار نیاز به خودرو دارند. خرید نقدی خودرو بسیار دشوار بوده و به همین دلیل افراد زیادی از خرید خودرو منصرف می شوند به همین دلیل بازار خرید و فروش اقساطی خودرو داغ است. در خرید اقساطی خودرو نیازی به پرداخت کامل هزینه ی خودرو نبوده و افراد با پرداخت پیش پرداخت می توانند اقدام به خریداری خودروی مورد نظر خود نمایند. لیزینگ خودرو یکی از انواع خرید خودرو است که برای افرادی که نیاز به خودرو دارند اما بودجه ی کافی ندارند، مناسب است. در خرید اقساطی خودرو در ابتدا می توانید مشخص کنید که قرارداد چه نوع خریدی می باشد. امروزه به دلیل بالا رفتن قیمت خودرو ها در سال های اخیر ، لیزینگ خودرو مورد توجه قرار دارد و خرید اقساطی خودرو به نوعی می تواند نوع سرمایه گذاری نیز به حساب آید زیرا تا پرداخت کامل اقساط ، قیمت ها مجدد با افزایش چشمگیری مواجه خواهند شد. از این رو بسیاری از افرادی که سرمایه ی کافی برای خرید خودرو به صورت نقدی دارند نیز ، خرید خودرو به صورت قسطی را انجام می دهند. تصور کنید شما پولی را برای خرید ماشین کنار می گذارید اما تا جمع آوری هزینه ی خرید خودرو ، میبینید که مبلغ خرید خودرو تا حدود دو برابر افزایش پیدا کرده است . در واقع با توجه به تحریم ها و شرایط اقتصادی شاهد رشد قیمت ها هستیم و در چنین شرایطی خرید اقساطی خودرو می تواند بهترین گزینه برای خودرو دار شدن باشد. در روش خرید لیزینگ خودرو، مبلغی را برای پیش پرداخت به شرکت فروش خودرو می دهید و معامله انجام می شود و باقی مانده ی مبلغ خودرو را طبق توافق صورت گرفته و شرایط آن به صورت قسطی پرداخت می نمایید. مبالغ اقساط و تعداد اقساط می تواند مختلف باشد همچنین قیمت در نظر گرفته شده برای فروش اقساطی خودرو نیز به صورت متغیر خواهد بود زیرا شرایط خرید اقساطی خودرو بر قیمت آن تاثیر گذار است به طور مثال هر چه مدت زمان بازپرداخت وام بیشتر باشد ، هزینه ی خودرو بالاتر خواهد بود. باید توجه کنید که سند خودرو در طول این بازه در رهن شرکت باقی می ماند و پس از پایان اقساط به نام فرد خریدار زده می شود.

شرایط خرید اقساطی خودرو

امروزه شرکت های زیادی اقدام به فروش اقساطی خودرو می نمایند و به همین دلیل باید دقت کنید که از چه مجموعه ای خرید خودرو را انجام میدهید زیرا هر مرکزی معتبر نخواهد بود و قطعا توصیه می کنیم که بررسی های لازم در خصوص اعتبار یک مجموعه را انجام دهید. مجموعۀ دنیای خودرو یکی از مراکز معتبر فروش اقساطی خودرو در کشورمان است که متعهد به قرارداد  فروش خودرو بوده و دارای سابقه ی طولانی در این زمینه می باشد. در صورتی که می خواهید خرید اقساطی خودرو را با اطمینان خاطر انجام دهید، مرکز دنیای خودرو بهترین و مطمئن ترین گزینه می باشد.

شرکت ها هر یک شرایط مختلفی را در نظر می گیرند. زمانی که شما برای خرید اقساطی خودرو به شرکت های مختلف مراجعه می کنید، با قیمت ها و شرایط مختلفی روبرو خواهد شد بنابراین اولین قدم برای خرید اقساطی خودرو، اعتبار مجموعه است و در قدم بعدی باید شرایط و قیمت ها را مقایسه کنید تا بهترین را انتخاب نمایید. اطلاعاتی مانند قیمت خرید اقساطی خودرو، مبلغ پیش پرداخت، مدت بازپرداخت، نحوه قسط بندی، ضامن مورد نیاز، نحوه سند زنی و... به شما ارائه می شود که با مشاهده ی آن در صورتی که شرایط خرید را داشته باشید ، می توانید قرارداد را ببندید. حتما پیش از خرید اقساطی خودرو ، بررسی های لازم را انجام دهید تا بعدا پشیمان نشوید. برای قسط بندی مبلغ خودرو نیز در حدود نیمی از هزینه ی خودرو به صورت نقدی در ابتدا به عننوان پیش پرداخت پرداخت می شود و باقی مبلغ در اقساط باید پرداخت شود.

به هیچ وجه صرفا به دلیل قیمت پایین ، به مراکز ناشناخته و غیر معتبر مراجعه نکنید زیرا کلاهبرداران زیادی وجود دارند که با ارائه ی قیمت های ارزان ، مشتراین را به خود جذب نموده و سپس هزینه های جانبی دیگری را برایشان فراهم می نمایند و در نهایت هزینه ی بالایی را برای خرید اقساطی خودرو باید بپردازید.

قیمت خرید اقساطی خودرو

قیمت خرید اقساطی خودرو با توجه به نوع خودرو ، مدل آن ، تعداد اقساطی، مبالغ اقساط ، بیمه و سایر هزینه های جانبی می تواند مختلف باشد بنابراین نمی توان قیمت ثابتی را برای فروش اقساطی خودرو ارائه داد. شرکت فروش اقساطی خودرو ممکن است شرایط را ثابت در نظر گیرد و یا شرایط قابل انعطاف باشد و با توجه به شرایط مشتری تا حدودی تغییر کند. به طور کلی قیمت خرید اقساطی خودرو بالاتر از خرید نقدی است زیرا انتظار ندارید که خرید اقساطی خودرو را که در زمان طولانی تری پرداخت انجام می گیرد ، بدون سود باشد ، قطعا شرکت های فروش اقساطی خودرو سودی را از شما دریافت می کند که به ازای پرداخت دیرتر هزینه ی خودرو است. سودی که شرکت ها از شما دریافت می کنند چیزی در حدود 15  تا 25 درصد در شرایط عادی خواهد بود. اما با توجه به افزایش قیمت خودرو ها ، خرید اقساطی خودرو می تواند به صرفه باشد زیرا شما خودرو را خریداری کرده و آن را تحویل می گیرید و سپس هزینه ی آن را می پردازید ، به این صورت می توانید از خودرو استفاده کنید و اقساطش را نیز بپردازید که این نوع خرید به ویژه برای کسانی که به خودرو نیاز فوری دارند بسیار عالی خواهد بود.

مرکز فروش اقساطی خودرو

مراکز زیادی فروش اقساط خودرو را انجام می دهند. به طور کلی لیزینگ خودرو در سراسر جهان رایج است و افراد زیادی به صورت قسطی خرید خودرو را انجام می دهند. مراکز فروش اقساطی خودرو ، انواع خودرو های داخلی و وارداتی را صورت قسطی به فروش می رسانند. خودروسازان داخلی در کشورمان بیشترین تقاضا را دارند بنابراین فروش اقساطی ایران خودرو ، فروش اقساطی سایپا، فروش اقساط کرمان خودرو ، فروش اقساطی بهمن موتور و.... از طریق مراکز فروش خودرو انجام می گیرد. فروش اقساطی خودرو می توان شامل خودرو های نو و کارکرده باشد بنابراین تفاوتی ندارد که شما خودرو را در چه مدلی تهیه می کنید و می توانید نسبت به بودجه ی خود خودرویی مناسب را انتخاب کنید. خودرو های نو هیچ هزینه ی اضافی ندارند و شما به راحتی می توانید از این خودرو ها استفاده کنید اما از طرفی هزینه ی خرید آن بالا می باشد اما خودرو های کارکرده را می توانید با قیمت های پایین تر خریداری کنید اما این خودرو ها دارای هزنیه های جانبی خواهند بود و در زمان خرید اقساطی خودرو کارکرده باید بسیار دقت داشته باشید و این خودرو ها را حتما از مراکز معتبر و شناخته شده خریداری کنید تا از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل نمایید. مجموعۀ دنیای خودرو یکی از معتبرترین و قدیمی ترین مراکز فروش اقساطی خودرو در کشورمان است که انواع خودرو ها را به صورت قسطی به فروش می رساند. برای کسب مشاوره اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید. این مجموعه بهترین خدمات دهی را به ارائه می کند و شرایط و قیمت های مناسبی را ارائه می نماید.

https://donyaekhodro.com/

نویسنده: رپرتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها