|
کدخبر: 285055

جدیدترین قیمت خودروهای داخلی در بازار / سایپایی ها عقب نشینی کردند

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که قیمت سایپایی‌ها امروز کاهش ۲ تا ۴ میلیون تومان داشتند و «شاهین» از مرز ۵۰۰ میلیون عقب‌نشینی کرد.

کاهش قیمت در بازار سایپایی‌ها امروز همزمان شد با افت قیمت ایران‌خودرویی‌ها در بازار که با این شرایط می توان گفت بازار خودرو امروز شکل کاهشی داشته است. افت قیمت خودرو در بازار در حالی شکل گرفت که به گفته فعالان این بازار امروز نرخ دلار شکل افزایشی داشته است، اما این تغییر نتوانست بر بازار خودرو اثرگذار باشد.

قیمت محصولات سایپا در بازار

خودروهای «شاهین»، «کوییکR» ، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

«شاهین» امروز در بازار با افت ۴ میلیون ۴۹۸ میلیون تومان قیمت خورد، شاهین در هفته‌های اخیر به دفعات رشد قیمت داشته و از مرز ۵۰۰ میلیون تومان هم عبور کرد، اما طی روزهای اخیر قیمت این خودرو در بازار عقب‌نشینی کرد به زیر ۵۰۰ میلیون تومان بازگشت.

ارزیابی بازار نشان دهنده آن است که امروز «ساینا» هم افتی ۲ میلیونی داشت و در بازار ۳۰۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

از سوی دیگر با توجه به رصد بازار می توان گفت «کوییکR» هم در بازار ۳۰۱ میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی ۴ میلیونی را تجربه کرد و «کوییک معمولی» هم با افت ۲ میلیونی در بازار ۲۹۶ میلیون قیمت خورد. اما خانواده تیبا هم افتی ۲ میلیون داشتند و «تیبا صندوقدار» در بازار ۲۹۹ میلیون تومان قیمت خورد. اما «تیبا ۲ معمولی» در بازار ۳۰۰ میلیون تومان دست به دست شد و تغییر قیمت نداشت.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها