|
کدخبر: 283012

کوییک در آستانه ۳۰۰ میلیون تومان+ آخرین قیمت‌ها

 بالاخره وعده واردات خودرو محقق شد و خودروهای وارداتی به بندر لنگه رسید قرار شد تا پس از انجام مراحل تخلیه از شناورها، برای اظهار گمرکی امروز به تهران برسد و طی روزهای آینده در بورس کالا معامله شود.

بازار خودرو هم که عجیب‌ترین جهش‌های قیمتی را در آذرماه امسال به ثبت رساند با ورود به ماه دی کمی آرام گرفت و از شدت نوسان قیمت‌ها کمی کاسته شد، حالا باید منتظر ماند و دید آیا این وضعیت موقتی است و دوباره شیب افزایش قیمت خودروها تند می‌شود یا عرضه خودروهای وارداتی و بورس کالا به کمک آشفته بازار این روزها آمده است و تب تند قیمت خودرو را کمی پایین می‌آورد. روند معاملاتی روزهای آینده می‌تواند به این سوال پاسخ دهد.

قیمت محصولات ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش ۲ میلیون تومانی به ۴۳۰ میلیون تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون و هفته گذشته ۳۸ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ امروز هم ۵ میلیون بالا رفت و به ۴۷۰ میلیون رسید درحالی که هفته گذشته ۴۵۰ میلیون تومان قیمت داشت.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی پانوراما امروز به ۵۷۰ میلیون تومان رسید، درحالی که دوشنبه هفته گذشته ۲۵ میلیون ارزان تر بود و ۵۴۵ فروخته می‌شد.

قیمت سمند EF۷ نسبت به دیروز ۴۵۵ میلیون ثابت ماند اما این خودرو هفته گذشته ۳۵ میلیون ارزان تر بود.

قیمت تارا دنده‌ای هم با افزایش ۵ میلیونی حوالی ۵۷۰ میلیون تومان خریدوفروش می‌شود، این خودرو هفته پیش ۵۹۵ میلیون بود، یعنی ۲۵ میلیون ارزان تر!

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس بدون تغییر ۷۰۰میلیون شد اما هفته گذشته ۲۵ میلیون ارزان تر بود و با قیمت ۶۷۵ تومان فروخته می‌شد.

قیمت رانا پانوراما پلاس با افزایش ۵ میلیونی به ۴۹۰ میلیون تومان رسید. رانا پانوراما پلاس خودرو دوشنبه هفته گذشته ۴۶۰ میلیون بود.

قیمت محصولات سایپا

قیمت پراید ۱۱۱ نسبت به روز گذشته ۲۴۵ میلیون تومان ثابت ماند. اما هفته گذشته ۲۲۷میلیون بود، یعنی ۲۷ میلیون افزایش در یک هفته.

پراید ۱۳۱ هم بدون تغییر به ۲۳۵ میلیون رسید. قیمت پراید ۱۳۱ طی یک هفته ۱۸ میلیون گران شده است.

قیمت تیبا صندوق‌دار SX بنزینی نسبت به روز گذشته ۲۷۵ میلیون تومان ثابت ماند اما طی یک هفته اخیر ۲۵ میلیون گران شده است.

قیمت ساینا S دنده‌ای نسبت به روز گذشته حوالی ۲۹۰ میلیون تومان ثابت ماند اما این خودرو هفته گذشته ۲۵ میلیون ارزان تر بود.

قیمت کوییک دنده‌ای R نیز ۲۹۰ میلیون شد، قیمت این خودرو هفته گذشته ۲۷۰ میلیون تومان بود یعنی ۲۰میلیون تومان ارزان تر.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها