|
کدخبر: 276432

در راستای تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات فروش و پس از فروش صورت گرفت

افتتاح دو نمایندگی جدید ایران خودرو

شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از افتتاح دو نمایندگی مجاز جدید در آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی خبر داد.این اقدام به منظور بهبود شاخص سهولت دسترسی مشتریان به خدمات فروش و پس از فروش و ارتقای رضایت دارندگان محصولات ایران‌خودرو از این خدمات صورت گرفته است.

خودرو افتتاح دو نمایندگی جدید ایران خودرو

معاون خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در این باره گفت: در حال حاضر ۶۵۲ نمایندگی مجاز ایران‌خودرو در سراسر کشور در حال خدمت‌رسانی به دارندگان محصولات این مجموعه هستند و با توجه به نیازسنجی در هر استان نمایندگی‌ها به لحاظ کمی و کیفی گسترش پیدا می‌کنند.

ماشااله وردینی ادامه داد: در همین راستا در سال جاری دو نمایندگی جدید و مجهز در شهرهای ملکان در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع در استان آذربایجان شرقی و سلماس در زمینی به مساحت ۲۳۰۰ متر مربع در استان آذربایجان غربی، افتتاح شده و این دو مرکز خدماتی جدید، دسترسی مشتریان را به خدمات فروش و پس از فروش ایران‌خودرو در این شهرها بیش از پیش تسهیل می‌کنند.

وی با بیان این‌که هم‌زمان با اجرای طرح تحول کیفی در سال ۱۴۰۱، علاوه بر بهبود کیفی محصولات تولیدی ایران‌خودرو، کیفیت ارایه خدمات پس از فروش نیز در سطح مطلوبی رشد داشته، افزود: طبق ارزیابی و اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، شرکت ایساکو امسال برای نخستین بار در صنعت خودروی کشور، موفق به کسب رتبه یک خدمات پس از فروش به عنوان تنها شرکت حائز این جایگاه شد و با کسب تمامی ستاره‌های ارزیابی، صدرنشینی خود را برای سیزدهمین سال متوالی حفظ کرد.

معاون ایساکو بر استاندارد بودن و کیفیت مناسب خدمات و قطعات ارایه شده در نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو تاکید و ضمانت آن‌ها را به مدت شش ماه یا ده هزار کیلومتر اعلام کرد.

وی یادآور شد: در حال حاضر، بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر در نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو شاغل هستند. این افراد پیش از آغاز به کار در دوره‌های مختلفی که در شرکت ایساکو برگزار می‌شود، حضور می‌یابند و پس از قبولی در آزمون، فعالیت خود را در نمایندگی‌ها شروع می‌کنند.

وی در پایان گفت: با افتتاح این دو نمایندگی‌ برای نزدیک به ۶۰ نفر از طریق سرمایه‌گذار بخش خصوصی در نمایندگی‌های ایران‌خودرو اشتغال‌زایی صورت گرفته است.

منبع: ایساکو

ارسال نظر