|
کدخبر: 276284

آماده این فیلم جذاب خودرویی باشید / نامزد اسکار در نقش انزو فراری

آدام درایور نقش انزو فراری را در فیلم جدیدی که با نام فراری شناخته می‌شود بازی خواهد کرد.

هم‌اکنون اولین تصاویر از درایور که قبلاً نامزد دریافت جایزه اسکار بوده منتشر شده است. گفته می‌شود فیلم فراری در سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد. بر اساس آنچه نشریه ورایتی منتشر کرده داستان فیلم فراری در تابستان سال ۱۹۵۷ رخ می‌دهد یعنی زمانی که کمپانی انزو فراری با مشکلاتی مواجه بوده و حتی این شرکت را در آستانه ورشکستگی قرار می‌دهد. همچنین او در زندگی شخصی خود نیز با مشکلاتی روبرو شده است. با وجود چنین مشکلاتی فراری در مسابقات میله میگلیا شرکت می‌کند.

آدام درایور

انزو فراری در سال ۱۸۹۸ به دنیا آمد و بنابراین در این فیلم سن ۵۸ یا ۵۹ ساله را دارد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که آدام درایور هم‌اکنون ۳۸ ساله است. با توجه به تصاویر منتشر شده از او باید گفت آرایش یا پروتز خاصی روی چهره‌اش کار نشده و بنابراین در صفحه‌نمایش پیرتر به نظر می‌رسد. همچنین درایور در فیلم وزن کمتری نسبت به انزوی واقعی دارد.

آدام درایور

انزو فراری

درایور قبلا هم نقش یکی از مشاهیر ایتالیایی را بازی کرده است. او در سال ۲۰۲۱ نقش مقابل لیدی گاگا را در فیلم خانه گوچی بازی کرد. در فیلم فراری علاوه بر درایور بازیگران زیادی حضور دارند. پنه لوپه کروز نقش لائورا فراری همسر انزو را بازی می‌کند. شایلین وودلی نیز نقش معشوقه او، لینا لاردی را بر عهده دارد. پاتریک دمپسی که در دنیای واقعی نیز راننده مسابقه است نقش پیرو تاروفی، راننده‌ی فقید فراری را خواهد داشت.

آدام درایور

کارگردانی فراری بر عهده مایکل مان است که بیشتر به خاطر فیلم‌های Heat و  Collateral شناخته می‌شود. مدیر فیلم‌برداری نیز اریک مسرشمیت خواهد بود که قبلاً برنده جایزه اسکار شده است. تدوینگر فیلم، پیترو اسکالیا نیز قبلاً جایزه اسکار را کسب کرده است.

ماجراهای زیادی درباره مسابقات فراری وجود دارد. مثلا در رقابت ۱۶۰۰ کیلومتری میله میگلیا (Mille Miglia) سال ۱۹۵۷، آلفونس ده پورتاگو تصادفی مرگبار داشت و جان خود را از دست داد. این حادثه منجر به ممنوعیت برگزاری مسابقات خودرویی در جاده‌های عمومی ایتالیا شد.

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها