|
کدخبر: 272200

لاستیک دانلوپ مناسب چه خودرو هایی است؟

در بازار لاستیک ها در برند های مختلفی به فروش می رسند و نیاز است که متقاضیان خرید لاستیک ، اطلاعاتی را برای انتخاب لاستیک مناسب داشته باشند. برند های لاستیک در انواع داخلی و خارجی بوده که هر یک از کیفیت مختلفی برخوردارند. از انواع لاستیک های داخلی با کیفیت می توان به لاستیک یزد تایر، لاستیک ایران تایر، لاستیک بارز و... اشاره کرده همچنین انواع لاستیک های خارجی با کیفتی عبارتند از لاستیک دانلوپ ، لاستیک پیرلی، لاستیک نکسن، لاستیک کومهو، لاستیک هانکوک، لاستیک بریجستون و... که این لاستیک ها شناخته شده برای مصرف کنندگان هستند و کیفیت های عالی دارند. لاستیک دانلوپ اولین لاستیکی است که ساخته شد و به همین دلیل بسیار معروف و شناخته شده در جهان می باشد. بنیان گذار لاستیک دانلوپ، آقای دانلوپ است. کمپانی دانلوپ انواع تایر ها را برای کاربری های مختلف و در سایز و مدل های گوناگون به تولید رساند. در ابتدا شرکت دانلوپ در ایرلند در سال 1890 تاسیس شد اما پس از آن در کشور آلمان شرکت دانلوپ تاسیس گردید. همچنین شرکت های لاستیک دانلوپ در بسیاری از کشور ها مانند فرانسه ، کانادا ، استرالیا و انگلیس افتتاح شدند.

فروشگاه چرخ و یدک یکی از مراکز بزرگ و تخصصی در زمینه ی ارائه ی لاستیک در کشورمان است که انواع لاستیک های داخلی و لاستیک های خارجی را با قیمت بسیار مناسب عرضه می نماید. جهت تهیه ی لاستیک و خرید مطمئن به سایت چرخ و یدک مراجعه نموده و خرید اینترنتی لاستیک را به آسانی انجام دهید.

 

لاستیک دانلوپ

خصوصیات لاستیک دانلوپ

لاستیک دانلوپ دارای استاندارد های لازم برای یک لاستیک خوب با عملکرد عالی بوده و این لاستیک ها در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. لاستیک دانلوپ نقش عمده ای در تولید لاستیک موتور و خودرو دارد و در ساخت این نوع تایر ها از فناوری یکپارچه و بدون دوخت بهره گرفته شده است. این لاستیک ها حرکت نرم و آرامی را در خودرو به وجود خواهند آورد. لاستیک دانلوپ علاوه بر انعطاف خوبش ، دارای مقاومت بسیار بالا در برابر ناهمواری های زمین و لرزش ها بوده و لرزش ها را به خودرو انتقال نخواهد داد. این لاستیک با کمترین حد صدا کارکرده و رانندگی با آن لذت بخش خواهد بود. به دلیل استفاده از سیلیس در آج لاستیک دانلوپ ، چسبندگی بسیار خوبی را با سطح زمین دارد.

فروشگاه چرخ و یدک یکی از مراکز معتبر توزیع انواع لاستیک های خارجی از جمله لاستیک دانلوپ می باشد که انواع مدل های لاستیک دانلوپ را با بهترین قیمت عرضه می نماید. فروش لاستیک ها در این مجموعه به صورت اینترنتی انجام گرفته و افراد نیازی به مراجعه ی حضوری نخواهند داشت.

انتخاب لاستیک دانلوپ مناسب

برای انتخاب لاستیک دانلوپ مناسب، نیاز است که آشنایی کافی با انواع مدل های تایردانلوپ داشته باشید تا بهترین انتخاب را انجام دهید. در ابتدا باید مشخص کنید که آیا همواره در جاده های آسفالت رانندگی می کنید یا خاکی و شنی و یخ زده؟ آیا شتاب و ترمز آرامی را دارید؟ آیا خودروی ما دارای گیربکس اسپرت و دینامیک می باشد یا خیر؟ بنابراین برای انتخاب لاستیک ها باید به ویژگی های آن توجه داشته باشید و متناسب با مصارفی که دارید ، خرید لاستیک دانلوپ  را انجام دهید. در ادامه به برخی از انواع لاستیک دانلوپ می پردازیم:

لاستیک دانلوپ تابستانی

لاستیک دانلوپ تابستانی مناسب برای شرایط تابستانی طراحی شده است. این لاستیک را می توانید در بسیاری از مناطق استفاده کنید ولی باید توجه داشته باشید که زمانی که هوا از 7 درجه سانتی گراد پایین تر باشد ، لاستیک دانلوپ دیگر کارایی لازم را نخواهد داشت و باید با نوع لاستیک زمستانی تعویض شود. البته این لاستیک ها در جاده های خشک و مرطوب عملکرد بسیار عالی دارند و فقط برای برف و یخ نمی توان از آن استفاده کرد.

لاستیک دانلوپ زمستانی

لاستیک دانلوپ برای آب و هوای سرد زیر 7 درجه سانتی گراد مناسب است. برای رانندگی در سطوح برفی و یخی می توان از این نوع تایر دانلوپ بهره برد. لاستیک دانلوپ را می توانید برای شدید ترین شرایط آب هوایی مورد استفاده قرار دهید. در صورتی که می خواهید یک تایر با کیفیت داشته باشید که در شرایط مختلف بتواند طول عمر بالایی داشته باشد ، قطعا لاستیک دانلوپ بهترین گزینه خواهد بود.

لاستیک دانلوپ چهار فصل

اگر به دنبال لاستیکی با عملکرد همه جانبه هستید، لاستیک دانلوپ چهار فصل بسیار عالی خواهد بود. با استفاده از این تایر می توانید در تمام فصول سال از آن استفاده کنید و برای کشور هایی که دارای چهار فصل هستند مانند ایران ، این لاستیک دانلوپ می تواند بسیار کاربردی باشد.

خرید لاستیک دانلوپ

در صورتی که تمایل به خرید اینترنتی داشته باشید ، می توانید با بررسی مدل های تایر در فروشگاه چرخ و یدک ، یک تایر خوب را انتخاب کرده و سفارش دهید. در کنار قیمت که برای مشتریانش بسیار مهم است، اعتماد به فروشنده است که بتواند محصولات با کیفیت را به شما عرضه کند بنابراین از طریق سایت های معتبر باید خرید لاستیک را انجام دهد. برخی از فروشندگان که دارای سابقه ی طولانی مدت بوده و مشتریان زیادی دارند ، گزینه ی مناسب برای خرید لاستیک دانلوپ و سایر تایر ها هستند . فروشندگان معتبر همواره محصولات اصل و با کیفیت را ارائه می دهند زیرا رضایت مشتریانشان بسیار مهم بوده و می خواهند که مشتریان دائمی داشته باشند. بنابراین با خرید از فروشگاه چرخ و یدک علاوه بر اطمینان از اصل بودن و کیفیت بالای لاستیک ها، از نظر قیمت نیز هیچ گونه نگرانی نواهید داشت زیرا این مجموعه با در نظر گفتن سود کمتر، قیمت های بسیار عالی را برای مشتریانش در نظر گرفته است.

لاستیک دانلوپ

فروش اینترنتی لاستیک دانلوپ

لاستیک دانلوپ  همان طور که گفته شد فروش بالایی داشته و به دلیل وارداتی بودن تنها در برخی از فروشگاه ها یافت می شود که معمولا این مراکز وارد کننده هستند بنابراین در صورت نیاز به خرید تایر های خارجی از جمله انواع لاستیک دانلوپ اصل ، فروشگاه چرخ و یدک کامل ترین مجموعه در این زمینه می باشد. فروش اینترنتی لاستیک دانلوپ در سایت چرخ و یدک برای افراد در سراسر کشور در نظر گرفته شده است تا بتوانند به راحتی محصولات مورد نظرشان را تهیه کنند. این مجموعه کامل و جامع بوده زیرا انواع تایر ها با برند های مختلف را ارائه می نماید و با مراجعه به فروشگاه چرخ و یدک می توانید به راحتی لاستیک دلخواه خود را بیابید. خرید اینترنتی لاستیک به شما زمان بررسی را خواهد داد و می تاونید از مکان های دور نیز خرید را از فروشگاه مورد نظر انجام دهید  که مزیت بسیار ویژه ای می باشد زیرا برخی از افراد به فروشگاه تایر معتبر دسترسی ندارند و خرید آنلاین را انجام می دهند.

https://charkhoyadak.com

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها