|
کدخبر: 270309

قیمت خودرو در جاده ارزانی!

روند نزولی قیمت‌ها در بازار خودرو ادامه دارد؛ تا جایی که افت دو تا ۳ میلیونی را طی یک هفته گذشته در بازار خودرو شاهد بودیم.

اگرچه افت قیمت‌ ها در بازار بسیار اندک بوده است، اما فعالان بازار خودرو معتقدند که چشم‌انداز مشخصی از قیمت‌ها وجود ندارد.

در این میان، فضای مبهمی که در رابطه با برجام وجود دارد، باعث شده که قیمت‌ها تغییر محسوسی نداشته باشد؛ چراکه که فعالان بازار معتقدند در صورتی که برجام به نتیجه برسد، شاهد کاهش قیمت دلار در بازار و به تبع افت قیمت خودرو نیز خواهیم بود.

در همین رابطه، علی باقری کنی معاون وزیر خارجه و مذاکره کننده ارشد کشورمان در صفحه توئیتر خود نوشت: برای پیشبرد مذاکرات عازم وین هستیم. مسئولیت بر عهده آنهایی است که توافق را نقض کرده و در فاصله گرفتن از میراث‌ منحوس گذشته ناکام مانده‌اند.

به گفته وی، آمریکا باید قدردان فرصتی باشد که با سخاوتمندی اعضای برجام فراهم شده است؛ توپ در زمین آنهاست تا از خود پختگی نشان داده و مسئولانه عمل کند.

بنا به این گزارش، بررسی روند قیمت‌ها در بازار خودرو، از افت یک میلیون تومانی قیمت پراید ۱۳۱ حکایت دارد. قیمت سمندEF۷ مدل ۱۳۹۹ نیز ۳ میلیون تومان و دناپلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۱ در حدود دو میلیون تومان کاهش داشته است. این در حالی است که پژو ۲۰۷ اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ حدود ۵ میلیون تومان گران شده است.

قیمت-روز-خودرو

منبع: خبر آنلاین
  • جبار ارسالی در

    جناب وزیر محترم صمت
    نمیدونم چرا ما حرف همو نمیفهمیم
    ملت ایران با درآمد ۵ میلیونی توان خرید خودرو ایرانی با قیمت ۵۰ برابر حقوق ماهانه را ندارن
    حالا یا ۷۰ درصد قیمت را پایین بیارید یا حقوقها را ۱۵ تا ۲۰ برابر افزایش بدید

  • جمال ارسالی در

    وای خدای من چقدر ارزون شده ماشین
    با پول ی پراید میشه تالیسمان خرید

  • مملی ارسالی در

    با این تیترهای کذب و مزخرفی که میزنید فقط خودتون را سبکتر میکنید
    والا هیچ کاری پیش نمیره
    آقایون مهندس مردم با درآمد ۵ تومن نمیتونن ماشین ۲۰۰ میلیونی حتی بخرن

ارسال نظر