|
کدخبر: 270258

این خودروی پرطرفدار ارزان شد

بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو نشان می‌دهد که قیمت دناپلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۱ کاهش ۲ میلیون تومانی را تجربه کرده و به ۴۴۱ میلیون تومان رسیده است.

خودرو این خودروی پرطرفدار ارزان شد

روند بازار خودرو حاکی از آن است که معامله‌گران به انتظار نتیجه مذاکرات وین نشسته‌اند.

از سوی دیگر، به نظر می‌رسد که تغییرات یک هفته آینده، در ثبات قیمت‌ها در بازار خودرو بی‌تاثیر نبوده است. فعالان بازار عنوان می‌کنند که این موضوع، بازارها را وارد فاز جدیدی از رکود کرده است.

 بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو نشان می‌دهد که قیمت دناپلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۱ کاهش ۲ میلیون تومانی را تجربه کرده و به ۴۴۱ میلیون تومان رسیده است. مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز با افت ۲ میلیون تومانی با قیمت ۴۲۲ میلیون تومان معامله شده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از ۴۱۴ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۱۲ میلیون تومان رسیده است.

دناپلاس دنده‌ای توربو مدل ۱۴۰۱ نیز از ۴۹۵ میلیون تومان به ۴۹۰ میلیون تومان رسیده است. دنا پلاس اتوماتیک توربو مدل ۱۴۰۱ نیز ۳ میلیون تومان ارزان شده و در حال حاضر ۵۰۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

خودروهای کوییک نیز در این مدت کاهش قیمت‌ها را تجربه کردند به طوری که کوییک دنده‌ای R مدل ۱۴۰۱ از ۲۲۲ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۱۷ میلیون تومان رسیده است.

قیمت-خودرو

 

منبع: خبرآنلاین
  • جبار ارسالی در

    قیمت دنا پلاس را از سال ۱۴۰۱ اطلاع رسانی کردید تا سال ۹۹
    پس لطفا مدلهای ق بل هم قیمت بزنید که تا سال ۸۰ هر کدوم چق در قیمت دارن
    نشون میده خیلی اوضات ون خرابه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها