|
کدخبر: 268710

غول خودروسازی تولیدکننده بستنی شد + عکس

صنعت تولید انواع اکسسوری و لوازم جانبی، یکی از حوزه‌های سودآور در خودروسازی است. در این بین خودروسازان آلمانی به فعالیت در حوزه اغذیه نیز علاقه دارند. پس از فولکس واگن و تولید سوسیس، این‌بار نوبت بستنی پورشه است تا در تعداد محدود به بازار عرضه شود.

خودرو غول خودروسازی تولیدکننده بستنی شد + عکس

روز هفدهم جولای یا ۲۶ام تیرماه، در ایالات متحده آمریکا به عنوان روز بستنی معرفی شده است. بسیاری از افراد عاشق بستنی هستند و این تمایل در فصل تابستان به اوج می‌رسد. در این روزها نیز پورشه تصمیم گرفته است تا بستنی خود را در تعداد محدود روانه بازار کند.

بستنی پورشه طی همکاری با Pretty Cool Ice Cream به بازار عرضه شده است. مقر این شرکت در شیکاگو قرار دارد و به مناسبت روز ملی بستنی، محصول خاصی را به طرفداران و مشتریان خود عرضه می‌کند. بستنی خودروساز آلمانی در پنج طعم به بازار عرضه خواهد شد که از رنگ‌های سفارشی خودروهای پورشه الهام گرفته شده‌اند.

پنج طعم بستنی که قرار است به بازار عرضه شوند عبارتند از: سبز نعنایی، قرمز توت فرنگی، ماکادمیا متالیک، منجمد بری متالیک، و طلایی لیمو متالیک. تمامی این بستنی‌ها دارای پوسته اختصاصی و مواد اولیه منحصر به فرد جهت دستیابی به طعم واقعی هستند. برای مثال در این بستنی‌ها از ماکادمیا (فندق استرالیایی)، پنیر خامه‌ای، تمشک سیاه و پای لیمو واقعی استفاده شده است.

بستنی-پورشه-2

بستنی-پورشه-3

بستنی-پورشه-4

بستنی-پورشه-5

طرفداران بستنی برند آلمانی در روز یکشنبه هفدهم جولای می‌توانند با مراجعه به Pretty Cool Ice Cream در شیکاگو، این پنج طعم را سفارش دهند. علاوه بر روز ملی بستنی در آمریکا، بستنی پورشه طی روزهای خاصی در اواخر سال جاری میلادی، به مشتریان عرضه خواهند شد. انتظار می‌رود همانند خودروهای این شرکت، این جعبه‌های بستنی نیز طی مدت کوتاهی از حراجی‌ها سر در بیاورند. همچنین انتظار می‌رود تا مجموعه‌دارها به خرید بستنی پورشه علاقه نشان دهند.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها