|
کدخبر: 261868

امداد خودرو درتبریز + شماره تماس خودروبر

امداد خودرو در تبریز یکی از وظایف  شرکت خودروبر است که وظیفه آن ارائه انواع خدمات مربوط به تعمیر خودروها می‌باشد و این شرکت خدمات مختلفی را در زمینه تعمیر و راه اندازی مجدد خودروها در اختیار صاحبان خودرو و دارندگان ماشین قرار می‌دهد. در این بخش از مطلب برای آشنایی بیشتر شما با امداد خودرو، انواع خدماتی را که این شرکت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد برای شما توضیح خواهیم داد.

یکی از مهم‌ترین خدماتی که این شرکت در اختیار صاحبان ماشین قرار می‌دهد، خدمات مربوط به تعویض باطری ماشین به صورت کاملا سیار می‌باشد و به این کار در اصطلاح امداد باطری گفته می‌شود. یکی دیگر از خدمات مهم و اساسی که امداد خودرو تبریز در اختیارتان قرار می‌دهد، پنچرگیری ماشین می‌باشد و در صورتی که در جاده ماشین شما پنچر شود و یا لاستیک ماشین به هر دلیلی احتیاج به تعویض داشته باشد، امداد خودرو برای شما نیروی کمکی خواهد فرستاد.از سایر خدمات ارائه شده توسط امداد خودرو می‌توان به خدمات مربوط به یدک‌کشی خودروها اشاره کرد و اگر ماشین شما در جاده دچار نقص فنی شد می‌توانید به راحتی با امداد خودرو تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما نیروی امدادگر بفرستند و ماشین شما را یدک کشی کنند. امداد خودرو خدمات بسیار زیاد دیگری را مانند تعمیر ماشین، تشخیص نقص‌های آن و... نیز در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و در صورتی که قطعات مختلف ماشین شما دچار فرسودگی شوند و یا نیاز به تعمیر داشته باشند، می‌توانید با امداد خودرو تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما قطعه جدید سفارش دهند و قطعه فرسوده ماشین شما را تعمیر و یا تعویض کنند.

تفاوت خودرو بر و یدک کش

شاید کمتر کسی بداند که خودروبر و یدک‌کش با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند و به همین دلیل در این بخش از مطلب قصد داریم که به بررسی تفاوت‌های میان یدک‌کش‌ها و خودروبرها بپردازیم و با هر کدام از خصوصیات این وسایل آشنا شویم.

خودرو بر، در اصل وسیله‌ای است که خودروها و ماشین‌هایی که نیاز به تعمیر دارند و یا قادر به حرکت کردن نیستند بر روی آن سوار می‌شوند و به سمت مقصد حمل می‌شوند. خودروبرها معمولا توانایی حمل کردن چهار ماشین را به صورت همزمان با هم دارند و به علت این که در هنگام حمل ماشین توسط خودروبر ماشین به طور کامل بر روی وسیله‌ی دیگری سوار می‌شود، معمولا هزینه حمل با خودروبر گران‌تر از هزینه یدک‌کشی است. لازم به ذکر است که بدانید حمل با خودروبر فقط در موارد خاصی انجام می‌شود. یدک‌کش وسیله‌ای است که از یک ماشین تشکیل شده است و برای حمل کردن ماشین با یدک‌کش لازم است که خودروی مورد نظر توسط زنجیرهای مخصوصی به یدک‌کش متصل گردد.

به طور کلی خودروبرها و یدک‌‌کش‌ها از نظر نوع ایمنی و نحوه جابجایی با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند اما حمل کردن خودرو با استفاده از خودروبر بسیار ایمن‌تر می‌باشد و امکان آسیب رسیدن به خودرو در این روش بسیار کمتر است. در روش حمل کردن ماشین با استفاده از یدک‌کش امکان آسیب دیدن ماشین در حین بوکسل کردن و همچنین حرکت دادن ماشین با استفاده از یدک‌کش زیاد است. در صورتی که هزینه حمل ماشین برای شما مهم نیست به شما پیشنهاد می‌کنیم که از خودروبر برای حمل کردن آن استفاده نمایید تا هم ایمنی بیشتری داشته باشد و هم احتمال آسیب دیدن خودروی شما کمتر باشد. لازم به ذکر است که بدانید حمل کردن خودرو با استفاده از خودروبر در مدت زمان کوتاه‌تری نسبت به حمل ماشین با استفاده از یدک‌کش انجام می‌شود و در نتیجه می‌توان گفت که خودروبرها ماشین‌های نیازمند به تعمیر را در مدت زمان بسیار کوتاه‌تری به مقصد می‌رسانند و از این رو در صرفه جویی زمان تاثیر گذار هستند.

قیمت خودرو بر و یدک کش تبریز به چه مواردی بستگی دارد؟

قیمت یدک‌کش تبریز به عوامل مختلفی بستگی دارد. در این بخش از مطلب شما را با عواملی که بر روی قیمت یدک‎کش تاثیر گذار هستند آشنا خواهیم کرد.

یکی از عوامل مهمی که بر روی قیمت یدک کش تاثیرگذار است نوع خودرو می‌باشد. به همین دلیل قیمت یدک‌کشی خودروهای سواری ارزان‌تر از قیمت یدک‌کشی وانت بارها و ماشین‌های سنگین است.

دومین عامل تاثیرگذار بر روی قیمت یدک‌کش‌ها میزان مسافتی است که قصد به یدک‌کشی دارید و هر اندازه که میزان مسافت بیشتر باشد، قیمت بوکسل کردن و یدک‌کشی ماشین نیز بیشتر است.از دیگر عوامل موثر بر قیمت یدک کشی ماشین‌ها، می‌توان به وزن خودروها اشاره کرد و هر چه که خودروها وزن سنگین‌تری داشته باشند قیمت یدک کشی بیشتر است.

نحوه حمل و یدک‌کشی خودروها نیز مختلف است و به دو صورت انجام می‌شود.اولین روش حمل خودروها یدک کشی آن‌ها با استفاده از سیم بوکسل است و این نوع یدک‌کشی مخصوص ماشین‌های سبک وزن است و برای یدک‌کشی این گونه ماشین‌ها معمولا از نیسان استفاده می‌شود. ماشین را توسط سیم بوکسل و زنجیر به یک نیسان وصل می‌کنند و آن را حمل می‌کنند و در این روش فقط دو چرخ عقب ماشین حرکت می‌کنند.

خدمات اصلی امداد خودرو سهند

به طور کلی در هنگام سفر و یا رفت و آمد در جاده‌ها عوامل بسیار زیادی وجود دارد که باعث می‌شود شما به خدمات امداد خودرو نیاز داشته باشید. در چنین مواقعی کافیست که در اولین فرصت با کارشناسان امداد خودرو تبریز تماس بگیرید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما نیروی امدادگر خودرو بفرستند.

اگر با تمامی خدمات ارائه شده توسط امداد خودرو به طور کامل آشنایی ندارید در این بخش از مطلب شما را با خدمات اصلی این شرکت آشنا می‌کنیم.

یکی از خدمات اصلی امداد خودرو انجام کارهای مربوط به تعمیر خودرو می‌باشد. در صورتی که ماشین شما در اثر عوامل مختلف دچار خرابی شود و یا فرسوده شود امدادگران خودرو می‌توانند شما را در جهت تعمیر کردن ماشینتان راهنمایی کنند و کارهای مربوط به تعمیرات را برای شما انجام دهند.

یکی دیگر از خدمات مهم امداد خودرو سفارش قطعات ماشین برای مشتریان است و در صورتی که یک قطعه از ماشینتان دچار نقص شود برای خرید قطعه اورجینال کافی است که به امداد خودرو مراجعه کنید و امداد خودرو در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما قطعه جدید و کاملا اورجینال را سفارش می‌دهد.از دیگر خدمات امداد خودرو می‌توان به تعمیر در محل اشاره کرد و این به این منظور است که هر زمان که ماشین شما نیاز به تعمیر داشته باشد شما می‌توانید با امداد خودرو تماس بگیرید تا برای شما در محل مورد نظر تعمیرکار اعزام کنند.

امداد خودرو علاوه بر این که خدمات مختلفی را در زمینه‌های گوناگون به مشتریان ارائه می‌دهد دارای قیمت‌های تعمیر بسیار مناسبی نیز می‌باشد و تمام خدمات نام برده شده را با کمترین هزینه ممکن به شما ارائه می‌دهد و هزینه ارائه خدمات امداد خودرو تبریز بسیار منصفانه است.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها