|
کدخبر: 260574

تولید کامیونت باری و تجاری ۶ تا ۲۶ تن در بهمن دیزل

مدیرعامل بهمن دیزل در نشست خبری که به صورت مجازی برگزارشد درباره آخرین دستاورد‌های این مجموعه خودرو ساز سخن گفت.

خودرو تولید کامیونت باری و تجاری ۶ تا ۲۶ تن در بهمن دیزل

حسین حضزی دررابطه با محصولات جدید بهمن دیزل گفت: بهمن دیزل سعی بر تولیدات کامل محصولات باری و تجاری در کشور دارد. تولید کامیونت باری از ۶ تا ۲۶ تن و  تولیدات خودرو‌های خدمات شهری مانند خودرو آتش نشانی، امبولانس و.....از جمله این تولیدات است. خضری درباره اقدامات بهمن دیزل در سال ۱۴۰۱ در تولید و عرضه محصولات افزود:  توسعه تولید و فروش با روند جهشی برنامه ریزی شده است به طوری که آمار تولید ۲۵۰۰ دستگاه سال گذشته امسال به ۶۰۰۰ دستگاه افزایش خواهد یافت.

وی درباره ناوگان فرسوده باری، تجاری کشور افزود: بالای ۶۰۰۰۰ دستگاه فرسوده در ناوگان باری کشور وجود دارد، برهمین اساس در بهمن دیزل تلاش داریم با تولید محصولات با کیفیت و نرخ رقابتی ناوگان باری و تجاری کشور به روز رسانی شده و مشکلات بازار حمل‌ونقل جاده‌ای رفع شوند.

خضری درباره محصولات باری بهمن دیزل نیز گفت: در تلاش هستیم فروش محصول ۱۲ تا ۱۸ تن کامیون کشنده امپاور را در بازار با نرخ بسیار مناسب و رقابتی گسترش دهیم و این طرح ( امپاور) از ۱۸ تا ۲۶ تن گسترش خواهد یافت. همچنین بر اساس تحقیقاتی که در واحد بازار بهمن دیزل صورت گرفته است با تولید و فروش کامیونت‌های باری فورس ۸ تا ۱۲ تن نیار بخش این کامیونت‌ها تامین خواهد شد.

وی درباره واردات خودرو افزود: امید است منابع کشور در حوزه اشتغال متمرکز شود و در صورت واردات خودرو‌های باری سنگین با برنامه این کار صورت گیرد در غیر این صورت ایران قبرستان خودرو‌های باری دست دوم خواهد شد.

در ادامه  علی پور ابراهیم نایب رئیس هیات مدیره بهمن دیزل افزود: در سال‌های اخیر مساحت کارخانجات بهمن دیزل به ۳۳ هکتار گسترش یافت و خوشبختانه خط تولید وانت بار و ساسی ساز و دیگر محصولات بهمن دیزل متمرکز شده است، بهمن دیزل ساخت جدید کارخانه خط رنگ را گسترش داده است. همچنین بهمن دیزل از معدود خودرو سازانی می‌باشد که مجهز به ساخت اسکلت و بدنه فلزی خودرو برای محصولات خود می‌باشد

خوشبختانه در بهمن دیزل با تلاش پرسنل سالن‌های این مجموعه به متراژ ۲۷ هزار متر رسید و این تیراژ تا ۱۶ هزار متر دیگر افزایش خواهد یافت، درحال‌حاضر اقدامات بزرگی در بهمن دیزل در حال انجام است و در این راستا از شرکت‌های دانش‌بنیان هم بهره بورده‌ایم.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها