|
کدخبر: 259933

مخالفت صریح قالیباف با قرعه کشی خودرو

رئیس مجلس گفت: با پول بیت المال و انفال جامعه، خودرو تولید می‌شود و سپس به صورت قرعه‌کشی که از منظر اقتصادی و مدیریتی ، هیچ منطقی ندارد عرضه می‌شود که با هر شاخصی آن را بررسی کنیم کاری عبث است.

خودرو مخالفت صریح قالیباف با قرعه کشی خودرو

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با جمعی از معلمان و فرهنگیان کشور، ضمن گرامیداشت هفته معلم و یاد شهید مطهری، گفت: هیچ سرمایه‌ای برای مردم در کشور و همچنین معلمان ارزشمندتر از این نیست که ما مسئولان و مدیران هرکجا که هستیم هیچگاه معلم را فراموش نکنیم. بنابراین در هر بخشی هر کمکی که از ما برآید در خدمت معلمان هستیم. حال این کمک می‌خواهد از بعد حقوق، امکانات، تسهیلات و رفاهیات برای معلم باشد یا به روز شدن تجهیزات و وسایل آموزشی و کمک آموزشی.

قالیباف همچنین با اشاره به مشکلات اقتصادی که در کشور وجود دارد به معضل خودروسازی در کشور پرداخت و گفت: اگر هرکدام از ما مدیران به درستی مجموعه مان را مدیریت می کردیم شاهد این اتفاق نبودیم که با پول بیت المال و انفال جامعه، خودرو تولید شود و سپس به صورت قرعه کشی که از منظر اقتصادی، مدیریتی و فرهنگی و نیز عدالت، هیچ منطقی ندارد عرضه شود که با هر شاخصی آن را بررسی کنیم کاری عبث است.

منبع: تسنیم
  • م م الف ارسالی در

    آفرین بر دولت مردمی و مجلس انقلابی که ضر وری ترین کارها هر چند بسیار سخت باشد به بهترین صورت در جهت اصلاح اقتصاد مملکت و دور نمودن دزدی، قاچاق و دلالی و ایجاد عد الت با شجاعت انجام می‌دهند خداوند شما را یاری دهد تا در حوزه ای که ایجاد فساد شد ه است مانند خودروسازی و بنزین ورود پیدا کنید و نمونه ای از حکومت مهدوی که زمینه ساز ظهور حضرتش باشد فراهم نمایید

  • ناشناس ارسالی در

    آقای قالیباف با پول بیت المال چطوری سیسمونی گرفتی چطوری از تولید ملی حمایت نکردی

  • احد ارسالی در

    همه تون میگین خودروساز داره مردم را تحقی ر و قلع و قمع میکنه ولی با تمام وجود ازش ون حمایت میکنید و هر روز گران‌ترش میکنید . ترا به خدا ملت را آدم حساب کنیدحتی بر ای یکبار.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها