|
کدخبر: 254123

سیگنال خبر حذف قرعه کشی خودرو بر بازار

نوسانات قیمتی همچنان در بازار خودروی کشور وجود دارد. اما آیا حذف قرعه‌کشی تاثیری در بازار و قیمت خودرو دارد؟

امیرحسن کاکایی، کارشناس صنعت خودرو گفت: این وعده مشروط بر افزایش تولید است. نکته دیگر قیمت‌گذاری دستوری است. صحبت قرعه‌کشی نیز استفاده عادلانه مردم از رانت و سود موجود در قرعه‌کشی است. با افزایش تولید متقاضی برای خرید این خودروها همچنان زیاد است. اما با وضعیت موجود، تولید نمی‌تواند افزایش یابد. در نتیجه به نظر نمی‌رسد که این وعده عملی شود که تاثیری در بازار خودروی کشور بگذارد.

 

منبع: تجارت نیوز
  • محمدی ارسالی در

    دل بستن به افزایش تولید و بی تفاوتی به ت قاضای کاذب و درمان آن، همانند گذشته راه به جایی نمی رود و به ندرت خودرو با قیمت مناسب به متقاضی واقعی می رسد واختلاف قیم ت خودرو در بازار و کارخانه، نه به متقاضی و نه به کارخانه دار، بلکه به جیب دلالان سرازیر می شود ، به نظر می رسد بایستی اس تفاده از خودروی شخصی و نگه داشتن آن به ع نوان کالای سرمایه ای هزینه بر شود تا عطش تقاضا کاهش پیدا کند وخودرو با قیمت وکیف یت مناسب به متقاضی حقیقی برسد.

  • ناشناس ارسالی در

    مسولین خوابن

  • ناشناس ارسالی در

    منظور از رانت عادلانه چيه وقتي بنده با ن ام خود و همسرم هركدام حدود ٢٢ بار ثبت نا م كرديم و برنده نشديم!!!!!!

  • ناشناس ارسالی در

    برای شرکت که بد نیست نمایندگی میگیره با مبلغ بالاتر و بیست ومن زیر بازار میده مردم نصف دی گم میده مردم که مسئول شک نکنه خودم اینا رو از حفظم برای همین نمی خواید حذف بشه چون سودتون تو این راهه بدلیل کم بود میبرید بالاتر ولی این راه همینجا باید پایان برسد وگرنه مردم اعتراض جمعی خواهند کرد آقای کاکایی که معلوم نیست چقدر دادن بهت تو امور کشور دخالت کنی به شما این مسائل اصلا مربوط نیست وعده دادن عملی هم خواهد شد انشالله

  • جواد ارسالی در

    لعنت برخودروهای بی کیفیت ایران خودرو و سایپا .

  • جمال ارسالی در

    فعلا مردم چاره ای ندارن
    همه یکصدا میگن از بازار آزاد ماشین نخواهیم خرید
    خودتون که دارید میبینید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها