|
کدخبر: 252177

با خودروهای جدید بازار ایران آشنا شوید

خودروسازان در سالی که گذشت برخی خودروهای جدید را به بازار عرضه کردند. ایران خودرو، سایپا و دیگر شرکت‌های خودروسازی هر کدام تعدادی محصول تازه را در اختیار مشتریان قرار دادند.

ایران خودرو در سال ۱۴۰۰ خودروی تارا را به بازار فرستاد. خریداران، خودرو تارا دنده‌ای را حدود ۴۰۰ و مدل اتوماتیک آن را نیز حدود ۵۱۱ میلیون تومان می‌خرند. قیمت مدل اتوماتیک تا ۵۴۰ میلیون تومان هم رسید.

اما تارا تنها محصول جدید ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۰ نیست. ایران‌خودرو دناپلاس توربو جدید با جعبه دنده ۶ سرعته را نیز به بازار عرضه کرد. اکنون قیمت آن در بازار به ۴۷۲ میلیون تومان نیز رسیده است.

محصولات جدید سایپا

اما سایپا چه خودروهای جدیدی را در سال ۱۴۰۰ عرضه کرد؟ شاهین جی یکی از خودروهای جدید سایپا است.

این خودرو هم‌اکنون به قیمت ۳۴۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

دیگر خودروهای جدید سال ۱۴۰۰ کدامند؟ محصول جدید شرکت بهمن موتور هم فیدلیتی نام دارد. این محصول با مدل‌ها و قیمت‌های مختلف به بازار عرضه شده است. مدل فیدلیتی پرایم پنج نفره یک میلیارد و ۳۵ میلیون تومان و مدل هفت نفره آن یک میلیارد و ۷۰ میلیون تومان است.

قیمت این محصولات به ترتیب تا یک میلیارد و ۷۵ میلیون و یک میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان نیز رسیده بود.

شرکت کرمان موتور نیز در سال ۱۴۰۰ خودرویی به نام کی ۷ به بازار عرضه کرد. قیمت روز این خودرو در بازار یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان است.

کی ۷ در بازار تا یک میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان هم خرید و فروش می‌شد.

منبع: تجارت نیوز
  • ناشناس ارسالی در

    باید پول بنز و بی ام و رو بدیم و گاری سو ار بشیم

  • ح ارسالی در

    تولید اینگونه خودروها فقط مخصوص قشرخاصی از جامعه هست مردم معمولی قدرت خرید ندارن د حتی درجهت تامین معاش روزانه در تنگناه قراردارند

  • مرتضی ارسالی در

    هر خودروی جدید و با کیفیتی تولید شود خیل ی خوب است
    اما وقتی توان خرید نیست چه فایده؟!!

  • ناشناس ارسالی در

    آقای.ریسی‌دست‌مافیای‌خودروراهرچهزودترقطع‌کن‌مات‌دیگربیشترازاین‌عزیت‌نشوندکشتارجادهای‌بیدادمیکندفقط‌به‌خاطرکیفیت‌ممنون....

  • ناشناس ارسالی در

    الکیه باور نکنید

  • ناشناس ارسالی در

    آیا قیمت خودروهای ذکر شده عادلانه هست؟ چ را باید چند برابر قیمت جهانی به مردم فرو خته شوند؟ مگر سطح درآمد مردم ایران از بق یه بیشتر هست؟

ارسال نظر