|
کدخبر: 248896

خدمات متفاوت برای مشتریان فونیکس

شرکت مدیران خودرو جهت خدمت رسانی بهتر به مشتریان برند فونیکس، ۵۰ نماینده برتر خود را بر اساس رتبه بندی های به دست آمده از وضعیت رضایت مشتریان، انتخاب کرده است.

خودرو خدمات متفاوت برای مشتریان فونیکس

برند فونیکس به عنوان نشان لوکس شرکت مدیران خودرو، با قدرت در حال به ورود به بازار است و سعی دارد عملکری متفاوت از خود نشان دهد. یکی از جنبه های تمایز خودروهای فونیکس با رقبا، خدمات پس از فروش آنها خواهد بود.

به همین منظور، شرکت مدیران خودرو جهت خدمت رسانی بهتر به مشتریان برند فونیکس، ۵۰ نماینده برتر خود را بر اساس رتبه بندی های به دست آمده از وضعیت رضایت مشتریان، انتخاب کرده است.

جهت اطمینان از ارائه خدمات مناسب به مالکان خودروهای فونیکس، استانداردهایی در نظر گرفته شده است. تامین قطعات مناسب برای نمایندگان در کمترین زمان ممکن، آموزش فنی به تعمیرکاران نمایندگی ها، تامین ابزار کار مخصوص برای خودروهای فونیکس، تعیین جایگاه اختصاصی برای سرویس دهی به خودروهای فونیکس در نمایندگی ها، کنترل کیفیت سخت گیرانه در فرایند تعمیرات، آموزش استانداردهای رفتاری به پرسنل نمایندگی ها، اجرای نظام آراستگی در نمایندگی ها، فالو آپ مشتریان و دریافت بازخورد آنها از میزان رضایت، از جمله این استانداردها هستند.

یکی از جنبه های خدمات متفاوت فونیکس، خودرو تیگو ۸ پرو است که به عنوان پرچمدار این برند با ۷ سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر گارانتی عرضه می شود. این میزان گارانتی در هیچ یک از رقبای این خودرو وجود ندارد و برگ برنده ای برای تیگو ۸ پرو است.

از دیگر خدمات متمایز قابل ارائه به مشتریان فونیکس می توان به ارائه کارواش رایگان، پرداخت هزینه ایاب و ذهاب به نمایندگی ها و فراهم کردن خط تلفن مجزا برای پاسخگویی و رسیدگی سریع تر به مشتریان اشاره کرد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر