|
کدخبر: 244084

آریزو ۵ برقی مدیران خودرو به زودی رونمایی می شود

شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین سازنده خودرو در بخش خصوصی در نظر دارد تا به زودی خودروی آریزو۵ برقی خود را رونمایی کند.

خودرو آریزو ۵ برقی مدیران خودرو به زودی رونمایی می شود

بر طبق گفته مسئولان این شرکت هم اکنون خط تولید این محصول راه افتاده و اولین سری محصولات تولیدی از خط خارج شده و مورد تست قرار گرفته و به زودی تعداد بیشتری خودروی آریزو۵ برقی از این خط خارج خواهد شد.

تولید خودروهای برقی در کشور این روزها مورد توجه قرار گرفته و برهی تولید کنندگان بزرگ خودروی کشور برنامه تولید اینگونه از خودروها را در سر دارد و به نظر میرسد شرکت مدیران خودرو در این امر پیش قدم بوده و با ارائه مدل برقی سدان محبوی خود ( آریرو۵ ) اولین خط تولید انبوه خودروهای برقی را راه اندازی و بهره برداری نمود ، همچنین این شرکت در پی مذاکره و ایجاد زیرساختهای لازم برای تولید گسترده خودروهای برقی است.

شایان ذکر است که شرکت خودروسازی چری به عنوان شریک تجاری شرکت مدیران خودرو به لحاظ تکنولوژی و توانمندی تولید خودروهای برقی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و در سال ۲۰۲۱ در بازار پر رقابت چین که تمام تولید کنندگان چینی و خارجی سرمایه گذاری عظیمی بر روی خودروهای برقی انجام داده اند توانست در جایگاه چهارم پر فروش ترین برند برقی قرار بگیرد.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر