|
کدخبر: 242807

یک انتصاب عجیب در سایپا + اسناد

انتظار از تیم جدید مدیریتی در خودروسازی این است که مبتنی بر شعار شایسته سالاری، افراد براساس سوابق و تجارب خودرویی و مرتبط انتخاب شوند.

انتظار از تیم جدید مدیریتی در خودروسازی این است که مبتنی بر شعار شایسته سالاری، افراد براساس سوابق و تجارب خودرویی و مرتبط انتخاب شوند. در برخی از انتصابات این موضوع رعایت شده ولی گاها دیده شده افراد از بالا به پایین به شرکت های تابعه تحمیل شده اند. افرادی که هیچ تجربه تولیدی و خودرویی مرتبط نداشته ندارند.

به طور مثال اخیرا “مهدی خجسته صفا”، در حالی به عنوان “قائم مقام در امور بازرگانی شرکت رادیاتور ایران” منصوب شده که اولا خجسته صفا دارای فوق لیسانس فلسفه از دانشگاه پیام نور است و دوما هیچ سابقه قبلی در حوزه خودرو ندارد و سوما طبق آخرین اسناد روزنامه رسمی مدیرعامل یک شرکت چاپ و بسته بندی با مسئولیت محدود است.

انتصاب-سایپا-۱

طبق اسناد روزنامه رسمی وی از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۳ مدیرعامل شرکت “پدیده رضوان پارس”(شرکتی فعال در حوزه چاپ و بسته بندی) بوده است. بعد از انحلال این شرکت وی به همراه رضا حقیقت شرکت “پدیده رضوان پرتو”(شرکتی فعال در حوزه چاپ و بسته بندی) را تشکیل می دهد.

انتصاب-سایپا-۲۲

انتصاب-سایپا-2

 

انتصاب-سایپا-۲۲

اینکه چنین فردی با کمترین تجربه در حوزه خودرو و همچنین صاحب شرکت با مسئولیت محدود در رادیاتور ایران منصوب می شود سوالی است که باید در خصوص آن شفاف سازی شود. آیا این افراد از داخل بدنه خودروسازی سفارش می شوند یا بیرون از خودروسازی؟

 

منبع: خط بازار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها