|
کدخبر: 233779

اظهار نظر جنجالی درباره قرعه کشی خودرو!

سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس با بیان اینکه قیمت گذاری خودرو به شیوه فعلی اصلا قابل قبول نیست، گفت: هر چه جلوتر می‌رویم شرکت‌های خودروساز از فضای موجود بیشتر سوء استفاده می‌کنند.

خودرو اظهار نظر جنجالی درباره قرعه کشی خودرو!

سیدکاظم دلخوش با اشاره به افزایش قیمت خودرو در کشور گفت: بنده شورای رقابت را در راستای تعیین قیمت خودرو آنهم با این شکل و شیوه را قبول ندارم.

وی تاکید کرد: قیمت گذاری خودرو به شیوه فعلی اصلا قابل قبول نیست.

این نماینده مجلس با بیان اینکه ما نمایندگانی بودیم که از خودروسازی طی سال‌های گذشته حمایت می‌کردیم، اظهارداشت: در حال حاضر مردم از خودروسازی راضی نیستند لذا باید رضایت مردم در این فرآیند جلب شود.

نماینده مردم صومعه سرا ادامه داد: مردم از قیمت و کیفیت خودرو داخل راضی نیستند و مسئولین باید اجازه دهند که خودرو به کشور وارد شود لذا افرادی در کشور هستند که می‌توانند بدون انتقال ارز، از خارج از کشور خودرو وارد کنند.

این نماینده مجلس ضمن تاکید مجدد بر این نکته که افزایش اخیر قیمت خودرو به هیچ وجه قابل قبول نیست، تصریح کرد: متاسفانه ما هر چه جلوتر می‌رویم می‌بینیم که شرکت‌های خودروساز از فضای موجود بیشتر سوء استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه شرکت‌های خودروساز اگر درست کار کنند زیان‌ده نخواهند بود، گفت: اگر شرکت‌های خودروساز خودرو را با کیفیت تولید کننده این شرکت‌ها زیان‌ده نخواهند بود. همچنین اگر دلالی در این بخش رخ ندهد ضرری شکل نمی‌گیرد.

این نماینده مجلس با اشاره به فرآیند قرعه کشی خودرو تاکید کرد: چرا باید در این فرآیند شرکت‌های خودروساز، در زمانی که خودشان از آن اطلاع دارند، سیستم را باز کنند و برخی افراد که خودشان می‌شناسند بروند و در این فرآیند ثبت‌نام کنند و نهایتا مابقی افراد پشت نوبت بمانند لذا این کارها پسندیده نیست.

وی تاکید کرد: براساس این شرایط ما معتقد به این هستیم که نباید از خودروسازی حمایت کرد البته این شرکت‌های خودرو ساز کارگرانی دارند و حرف ما با کارگران نیست و حرف ما با مدیران و برنامه‌ریزان در این بخش است.

این نماینده مجلس با اشاره به طرح استیضاح وزیر صنعت در این رابطه گفت: استیضاح یک بخش کار است و ما باید بر اساس آیین‌نامه نظارت مجلس را افزایش داد بنده معتقدم نظارت مجلس در این بخش کافی نیست.

منبع: بازار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها