|
کدخبر: 232464

اثر مذاکرات بر قیمت خودروهای سایپا / لیست جدید نرخ ها

امروز ۱۹ دی ماه ۱۴۰۰ رصد بازار خودروهای ساپیا در بازار از افت ۱ تا ۳ میلیونی قیمت سایپایی ها در بازار حکایت دارد.

خودرو اثر مذاکرات بر قیمت خودروهای سایپا / لیست جدید نرخ ها

قیمت سایپایی ها امروز همزمان شد با ریزش نرخ دلار و افت بیش از ۷۰۰ تومانی قیمت دلار در بازار عاملی که موجب شد تا سد مقاومتی که سایپایی ها تا روزگذشته حفظ کرده بودند شکسته شود و به این طریق شاهد افت قیمت «شاهین»، «کوییکR»، «کوییک معمولی» و «ساینا» در بازار باشیم. براساس رصد بازار خودرو می توان گفت در میان محصولات سایپا امروز «کوییک معمولی» با افت ۳ میلیون تومانی بیشترین افت قیمت را داشت.

به گفته فعالان بازار خودرو در کنار افت قیمت دلار، انتظار برای نتایج مذاکرات نیز بر کاهشی شدن قیمت برخی خودروها در بازار اثرگذار بوده است.

از سوی دیگر به گفته قیمت محصولات سایپا امروز در شرایطی افت قیمت در بازار داشتند که به گفته فعالان بازار خودرو هنوز خبری از خریدار و فروشنده نیست و خریداران و فروشندگان در انتظار نتایج ادامه دور هشتم مذاکرات بسر می برند.تغییرات پی در پی قیمت خودرو در بازار نیز به این موضوع دامن زده است.

قیمت محصولات سایپا

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲ معمولی» و «ساینا» اشاره کرد. براساس ارزیابی بازار خودرو می توان گفت «شاهین» امروز با افت یک میلیونی و با قیمت ۳۴۴ میلیون تومان در بازار عرضه شد.

از سوی دیگر امروز خانواده کوییک با افت ۲ تا ۳ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند و بااین شرایط قیمت «کوییک معمولی» با افت ۳ میلیونی در بازار به ۱۹۴ میلیون تومان رسید و «کوییکR» نیز با افتی ۲ میلیون تومانی در بازار ۲۰۱ میلیون تومانی شد. «ساینا» هم امروز افتی یک میلیون تومانی را تجربه کرد و ۱۹۰میلیون تومان در بازار قیمت خورد.

اما خانواده تیبا امروز بدون تغییر در بازار قیمت گذاری شدند و با این شرایط «تیبا ۲ معمولی» در بازار ۱۸۵ میلیون قیمت خورد و «تیبا صندوقدار» نیز در بازار بدون تغییر ۱۸۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد.
قیمت-خودرو-سایپا

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها