|
کدخبر: 225999

تیبا صندوقدار هم نجومی شد!

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که محصولات سایپا امروز ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ با رشد ۱ تا ۲ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شدند.

خودرو تیبا صندوقدار هم نجومی شد!

نوسان پی در پی قیمت خودرو در بازار در حالی است که به گفته فعالان بازار خودرو این بازار امروز نه خریداری دارد و نه فروشنده ای وارد بازار می شود با این شرایط می توان گفت در حال حاضر خریداران و فروشندگان نیز در انتظار مشخص شدن نتایج مذاکرات هستند و تمایلی برای ورود به بازار ندارند.

وضعیت محصولات سایپا در بازار

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می‌توان به «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز «تیبا صندوقدار» و «ساینا» در بازار رشد ۲ میلیون تومانی ثبت کردند.

سایپا

با این شرایط می توان گفت قیمت «تیبا صندوقدار» در بازار به ۱۸۰ میلیون تومان رسید و «ساینا» هم ۱۹۳ میلیونی شد. در این میان «تیبا۲» معمولی هم در بازار با افزایش یک میلیونی در بازار ۱۸۶ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

از سوی دیگر براساس ارزیابی بازار خودرو می توان گفت «شاهین» هم امروز رشد یک میلیونی را تجربه کرد و قیمت آن به ۳۴۶ میلیون تومان رسید.

همچنین رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که امروز خانواده کوییک رشد یک میلیونی در بازار داشت و با این شرایط «کوییکR» در بازار ۲۰۳ میلیون تومان و «کوییک معمولی» هم با قیمت ۱۹۵ میلیون تومان عرضه شدند.

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها